אפשרות: מזרחי ואדרי יאמנו את בני יהודה עד תום העונה

אלון מזרחי
אלון מזרחי | דני מרון

במועדון יחליטו על מחליפו של יחזקאל רק לאחר משחקי הערב בפלייאוף התחתון. בכירים בקבוצה: "אם הפער מהקו האדום יישאר שלוש או ארבע הפרש, יהיה אפשר להסתכן". יצחק שום יעזוב בתום העונה

(גודל טקסט)

בני יהודה תשוב מחר (ראשון) להתאמן לאחר הודעת ההתפטרות של המאמן ניסן יחזקאל ובתום יומיים של חופשה שהשחקנים קיבלו לקראת פתיחת ההכנות למשחק נגד הפועל חיפה.


המועדון הוציא הבוקר הודעה בה הוא מאחל למאמן ניסן יחזקאל הצלחה בהמשך דרכו. הבעלים ברק אברמוב והצוות שלצדו העלו מספר שמות של מועמדים לעמדת המאמן לשלושת משחקיה האחרונים העונה בליגה נגד הפועל חיפה ורעננה ומשחק גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב – אלון מזרחי, כפיר אדרי ויעקב אסייג. על-פי גורמים בכירים, ההחלטה תתקבל רק לאחר משחקי הערב של הפועל תל אביב והפועל אשקלון.

 

"אם הפועל תל אביב ואשקלון לא ינצחו והפער מהקו האדום יישאר על 3 או 4 נקודות, יהיה אפשר להסתכן ולהמר על מינוי משותף של אלון מזרחי וכפיר אדרי או יעקב אסייג. כרגע אין מועמד מבחוץ שיגיע לשלושה שבועות".

 

נכון לעכשיו ועד שבני יהודה לא תבטיח את המשך דרכה בליגת העל, לא תהיה הכרזה רשמית על הגעתו של יוסי אבוקסיס לקבוצה בעונה הבאה. בשלב זה לנוכח המצב העדין והלא ברור תהיה המתנה בחתימת חוזים לעונה הבאה. 


בכל הנוגע למנהל המקצועי הנוכחי יצחק שום, הוא צפוי להישאר בתפקידו עד סיום העונה ואז ככל הנראה יעזוב את בני יהודה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי