מימר: כיף לקבל תמיכה מהקהל, שמח שהוכחתי

שרון מימר
שרון מימר | צילום: דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים חגג את ה-0:2 על מכבי חיפה. דן איינבינדר: "ציפיתי שנהיה עייפים יותר אבל הצוות המקצועי הכין אותנו מצוין"

(גודל טקסט)
 בית"ר ירושלים השיגה עוד ניצחון ביתי, הפעם 0:2 על מכבי חיפה המקרטעת ועלתה בחזרה למקום השלישי. קפטן הקבוצה דן איינבינדר אמר אחרי המשחק: "ציפיתי שנהיה יותר עייפים אבל באנו עם אנגריות טובות ומאמן הכושר שלנו שלומי אחראי לזה. הקהל נתן המון דחיפה והצוות המקצועי הכין נהדר". 



 

מכבי פתח תקווה: "חלק מאיתנו שמעו על התוצאה אבל אני שמח שהתגברנו על זה"
 

שנה הבאה: "הקהל צועק לי כל משחק תישאר. אני תמיד אומר שאני אוהב את הקהל. הדברים לגבי העתיד יתבהרו בהמשך וכל עוד אני פה אני מכוון ועושה הכל כדי להגיע למקום השלישי".

איינבינדר. יישאר?
איינבינדר. הקהל דוחק שיישאר



איינבינדר. יישאר?




גם שרון מימר חגג: "היה שבוע נהדר, מגיע קרדיט לשחקנים ולצוות במיוחד למאמן הכושר שהביא אותנו לפיק גבוה". 

על עידן ורד: "אנחנו מנצחים כקבוצה, הוכחנו את זה וכל מי ששיחק עשה את העבודה". 

הקהל: "ללא ספק הם עזרו. בית"ר עם הקהל שווה עוד שלוש ארבע דרגות במשחק. מקווה שהם יהיו איתנו כי יש להם חלק גדול בהצלחה. כיף לקבל תמיכה מהם, הכדורגל נזיל בהתחלה מזלזלים וצריך להוכיח. אני שמח שזה קרה ואם הם שמחים אנחנו שמחים".







גיא לוזון מנגד, רק מחכה שהעונה תיגמר: "פתחנו את המחצית השניה טוב מהראשונה. איבדנו את מרכז השדה, הם שיחקו טוב מאיתנו והם ראויים לניצחון. אנחנו היינו בעייתים מבחינת כושר גופני מה שלא הועיל לנו, מדובר בשחקנים שהגיעו תוך כדי העונה ואנחנו לוקחים את זה בחשבון". 






לוזון. שתגיע כבר העונה הבאה
לוזון. שתגיע כבר העונה הבאה

 

על השינוי מאז שהגיע: "כרגע השחקנים עושים את המקסימום. יש לנו חוסר איזון בקבוצה ונהיה חייבים לשנות הרבה בעונה הבאה".



 

מטרות: "אין ספק שעהונה הזו רעה למועדון מכבי חיפה. אני יודע את הבעיות מלפני. צריכים לעשות מקסימום עד הרגע האחרון. גם בעשרה שחקנים אין בעיה של רצון אצלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי