ורד צפוי להמשיך בבית"ר, מחמאות לשרון מימר

ורד שכטר
ורד שכטר | דני מרון

הקשר שכיכב ב-0:2 על מכבי חיפה יישאר בטדי. המאמן ימשיך אף הוא?

(גודל טקסט)
למרות חוסר השקט – הדיבורים על מי ימשיך ומי יעזוב, בעיות המשמעת והחזית בין מחנות האוהדים – בית"ר ירושלים הצליחה להשלים אמש (שבת) שבוע מצוין מבחינתה עם 0:2 על מכבי חיפה בטדי ומחזור נוסף במקום השלישי בטבלה.


מי שרבות דובר עליו הוא המאמן שרון מימר. התקרית עם איתי שכטר במהלך המשחק מול מכבי פתח תקווה התווספה לעוד בעיות משמעת. ברקע הזכירו למאמן, שעדיין לא חתום לעונה הבאה את מקרה סלובדאן דראפיץ', שסיים שלישי, אבל לא קיבל חוזה לעונה נוספת מסיבה זו או אחרת. "שרון לא פראייר", החמיאו בקבוצה למימר. 



בנוגע לדן איינבינדר, אחרי המשחק הקשר שוב שמר על עמימות, אך רמז אולי לכך שיישאר היה נעוץ בשימוש בגוף ראשון בעמדת הראיונות: "כדי שהקבוצה תרוץ עד הסוף, אנחנו נצטרך עוד שחקנים טובים". מי שיהיה בעונה הבאה אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי הוא עידן ורד, שכבש את השער ה-11 שלו העונה והוסיף בישול מול האקסית. ורד הוא האחראי העיקרי מבין השחקנים על השבוע המוצלח של הקבוצה – שלושה שערים ובישול. 


איינבינדר
הוא ימשיך? איינבינדר


בנושא חן עזרא, בקבוצה עדיין לא יודעים מתי יתאושש הקשר ההתקפי מהפציעה בברכו שגרמה לו להיעדר מהמשחק. השחקנים ייהנו משלושה ימי חופש כדי שיוכלו לבלות בנחת ביום העצמאות כשלאחר מכן יחלו להיערך למשחק מול בני סכנין.


מחר, על פי החלטת הוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל, המועד בו אלי טביב צריך להודיע מי יחזיק בזכויות בעונה הבאה. כזכור, בין המועמדים לקחת את אותן זכויות חברו הטוב של אלי טביב אלי אוחנה. אם טביב לא יגיש את השם או הגוף שיחליף אותו תחליט הוועדה, בראשות השופטת בדימוס שרה ברוש, כיצד לנהוג.
 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי