האמונה חזרה: "אם נעשה את העבודה שלנו, מלמעלה יעזרו לנו"

אלי אלבז
אלי אלבז | עדי אבישי

בהפועל כפר סבא התעוררו לחיים אחרי ה-0:1 על אשקלון, מחמאות לנעים: "אם היה מגיע קודם, המצב היה הרבה יותר טוב"

(גודל טקסט)
במהלך השבוע האחרון, נראה היה שלאחר ההפסד להפועל תל אביב, בהפועל כפר סבא די השלימו עם הירידה והחזרה לליגה השנייה, אלא שאתמול (שבת), שער ניצחון של אלי אלבז סידר לקבוצה מהשרון 0:1 על הפועל אשקלון ותקווה נוספת להישארות.

 

עד לפני כמה ימים התפנה הבעלים סתיו שחם לראיונות בכל כלי התקשורת על העובדה שהוא מקווה שכפ"ס תחזור במהרה לליגת העל, אבל המזל הגדול הוא שלשחקני כפ"ס יש טיפה יותר אמונה מהבעלים שלהם: "סתיו כנראה ניסה להרדים את היריב וזה עבד לו", גיחך אחד השחקנים.





 

הדבר הבולט ביותר במועדון בשבועיים האחרונים הוא הרוח החדשה שהביא פליקס נעים: "הדבר הבולט בפליקס הוא הרוגע שהוא משדר והאמונה והביטחון שהוא מקרין לשחקנים" סיפרו. הדעה הרווחת בקבוצה היא שהגעה מוקדמת יותר של נעים, שימשיך בקבוצה בכל מקרה בעונה הבאה, הייתה משאירה לקבוצה סיכוי גדול יותר להישאר בליגה: "עדיין לא קמנו מהקרשים. אנחנו צריכים לנצח ולקוות לטוב. אנחנו לא תלויים בעצמנו אבל אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לנצח את שני המשחקים שנותרו ולקוות שזה יספיק", אמר אחד שחקן.

 

מי שחזר לחיים תחת נעים הוא אלי אלבז, מלך שערי הקבוצה, שיובש על ידי אלי כהן ופתח בשני המשחקים האחרונים, וגמל עם שער ניצחון.  "יצא לי להבקיע נגד אשקלון שלוש פעמים", סיפר החלוץ. "אני שמח שעזרתי לקבוצה להאמין עוד שבועיים ועוד משחק כדי להגיע בהרגשה הכי טובה לק"ש. אני מקווה שזה לא מאוחר מדי, אני מאמין מטבעי. אם נעשה את העבודה שלנו מלמעלה יעזרו לנו. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו לקחת את הנקודות ומה שיקרה יקרה. אני עושה את העבודה שלי ושמח שאני מחזיר לכפ"ס על האמון שנתנו בי גם כשלא שיחקתי. אני שמח לתת למועדון תקווה שאנחנו יכולים לעשות את זה. גם עכשיו יש לחץ כי ידענו שזו ההזדמנות האחרונה שלנו ואפשר לתת את הקרדיט לפליקס שאם היה מגיע לפני אולי מצבנו היה טוב יותר. אני שמח כי ברמה האישית והקבוצתית אנחנו נראים יותר טוב".




פליקס נעים. אם הוא היה מגיע לפני, המצב היה אחרת. צילום: עדי אבישי

 

על אלי כהן: "לא היה שום דבר. באתי ונתתי מה שאני יכול. אלי בחר לא להאמין בי וזה בסדר גמור. צריך לשאול אותו למה הוא לא נתן לי לשחק. תפקידי להוכיח על המגרש שאני ראוי לשחק בכל רגע נתון וזהו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי