ברדה: "האתגר עכשיו הוא להעפיל לליגת האלופות"

באר שבע
באר שבע | אודי ציטיאט

חגיגות האליפות השנייה ברציפות של הפועל באר שבע נמשכות. בן שהר: "אנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ והתוצאות מדברות בעד עצמן". מהראן ראדי חגג במגרשה של מכבי ת"א: "כמו סגירת מעגל"

(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע עוד לא הצליחו לעכל את העובדה ששלושה שבועות לפני סיום העונה הם הבטיחו את הגעת הצלחת לעירם ואת השינוי המשמעותי שעברה בירת הנגב, עיר שחוגגת אליפות שנתיים ברציפות.

הבעלים אלונה ברקת חגגה אמש עד השעות הקטנות של הלילה במועדון הקונסיירג' התל אביב ביחד עם המאמן ברק בכר והמשפחות, ותוך כדי החגיגות, כשהחיוך לא יורד מפניה, אמרה: "אני גאה בבחורים שלי שעשו את זה ואני מאחלת ומתפללת שגם בשנה הבאה נעשה בדיוק את אותי הדבר ונמשיך בקו האליפות".

על התגובות השוביניסטיות שספגה במהלך השנים והעובדה שהתהפכו היוצרות וכיום מייחסים לה את קבלת פרס ישראל הוסיפה ברקת: "זה לא רק אני אחראית להצלחה, יש צוות שלם סביבי. ואני אגיד לך משהו אחד, בעלי אמר לי 'תעשי דברים שאת מאמינה בהם והכל יהיה בסדר'. זה מה שאני עושה וזה מה שאמשיך לעשות".


ברקת. החגיגות נמשכו עד אור הבוקר (דני מרון)

החלוץ בן שהר סיכם את השעות האחרונות ואמר: "אתמול חווינו משהו מטורף. באנו למשחק הזה ואמרנו לעצמנו שאולי לא ננצח הפעם, אבל זה היה ניצחון מתוק, בעיקר אחרי שקיללו את ג'ון (אוגו, ל.ש) והוא כבש את השער השני. חגגנו כל הלילה ואין מאושר ממני לחגוג אליפות שנייה ברציפות".

על השאלה אם הפועל ב"ש היא הקבוצה הטובה בישראל השיב החלוץ: "אני חושב שהעובדות מדברות בעד עצמן. אנחנו אלופים ועשינו עונה אדירה גם באירופה הוכחנו שאנחנו הכי טובים בארץ. אחרי 40 שנה אליפות זאת היסטוריה, ועכשיו אליפות שנייה ברצף זאת כבר מסורת. החיבור לעיר ולקבוצה הוא טוב, אני מאושר פה ורואים את זה עליי. גם העיר עצמה נותנת לי, לאשתי ולילדה שלנו אושר ושמחה. לא חלמתי לפני זה על ההישגים שאנחנו עושים פה, זה יותר ממה שיכולתי לבקש".


אוהדי ב"ש חוגגים. כל העיר בטירוף כבר שנתיים (דני מרון)

שהר גם התייחס לעתידו במועדון: "יש לי גם חוזה לעוד עונה. עוד לא הארכנו אותו מעבר, כי תכננו לדבר על זה בקיץ וכמובן שנשב ונדבר, יש לי רצון להישאר כאן, אבל כמובן שאם תהיה הצעה טובה מעבר לים אז אחשוב על זה. אם בארץ, אז אני פה. הצעה ממכבי תל אביב זה לא דבר שעל הפרק, כי אני נמצא בקבוצה מצליחה שטוב לי בה".

תוך כדי הראיון עם שהר, מהראן ראדי הצטרף וזכה לקבלת פנים ממלך השערים שאמר לו: "חמישה כפרים בנית מהמענקים שלך!". ראדי לא נשאר חייב וענה: "חצי ממודיעין רשומה על בן ובתיה שהר, אבל הכל בזכות זה שהוא עבד קשה". ברגע של רצינות השניים החליטו לפרגן אחד לשני ושהר אמר: "למהראן יש חמש אליפויות רצופות, הוא עשה עונה מדהימה וגם בגיל שלו לכל אימון הוא מגיע רעב ונותן מעצמו. הוא מקצוען אמיתי ואני מצדיע לו".


"מצדיע לבן שהר" (דני מרון)

ראדי סיפר על האליפות החמישית ברציפות, אחרי שלוש במכבי תל אביב: "כשקמתי בשבת בבוקר התחלתי לעכל את המצב, ועם כל הצניעות זה הישג מדהים מבחינה אישית לקחת חמש אליפויות. אני חייב להגיד מילה על בן (שהר, ל.ש), אנשים לא מכירים אותו מספיק, אבל זה שחקן עם 21 גולים. גם במשחקים שהוא לא פתח הוא נכנס בטירוף כאילו זה המשחק הראשון שלו. שחקנים צעירים צריכים להסתכל עליו וללמוד. לגבי חמש האליפויות שלי, אני לא חושב על מה שעשיתי אלא קם כל בוקר ועושה מה שאני אוהב ונותן את המאה אחוז כדי לחזור כל יום ולהגיד 'איזה יופי, עשיתי כל מה שיכולתי'".

ראדי גם התייחס למכבי תל אביב, האקסית: "במכבי תל אביב הגעתי למצב של מצוי וזאת הייתה החלטה משותפת. זה היה הזמן שלי לחפש יעד אחר כדי להאריך את הקריירה שלי ולא היה מקום יותר טוב מהפועל ב"ש, מכל הבחינות. מנסים להגיד שחגגתי אצל מכבי בבית, אבל גם לפני שלוש שנים חגגתי עם מכבי בבית של ב"ש, אז הכל בסדר. אולי סגרתי מעגל. אני משחק בקבוצה עם אוהדים נפלאים ואני משחק בשבילם כמו ששיחקתי בשביל האוהדים של מכבי ת"א. אליפות שישית ברציפות? אינשאללה".

גיא חיימוב, האיש בין הקורות שחיכה ארוכות כדי להשיג את התואר היחיד שהיה חסר לו בארון, סיפר: "זהו, אפשר לסמן וי על התואר הכי חשוב. הגעתי לכאן כדי לקחת אליפות וצריך ליהנות מזה עכשיו. אתמול במשחק, בגול של מכבי, רצו לי כבר מלא מחשבות. בגול של מליקסון הרגשנו שאנחנו כבר הולכים עד הסוף. אוגו נתן את הגול בדקה ה-89 ואנחנו בטירוף מאז, זה אי אפשר לתאר. הדבר הכי חשוב בב"ש זה שיש כאן את הביחד. הייתי בכמה חדרי הלבשה ופה יש אחד מאוד איכותי, בוגר ומפרגן. אני ודודו (גורש, ל.ש) במשך שנה שלמה כמעט משחקים חצי חצי, עם פרגון הדדי ובלי פרצופים אחד לשני, וזה פשוט כיף ומדהים כי הצלחנו לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. אין מאושר ממני".


אוגו כבש והטירוף בבירת הנגב התחיל (דני מרון)

הקפטן אליניב ברדה סיכם: "כשדיברתי על אליפות, אנשים קצת צחקקו. היום אנחנו עם שתי אליפויות בכיס ואנחנו רוצים לייצר מסורת. היינו קרובים שער אחד מליגת האלופות, עשינו קמפיין יפה באירופה וכעת יש אתגר לשנה הבאה. כמובן שהליגה זה הלחם והחמאה כי ככה מגיעים למשחקים האירופיים. התחושות בעיר מדהימות. כדורגל בב"ש זה דבר מרכזי ומקור לגאווה, אנשים גאים ומסתובבים עם הראש בעננים כבר שנתיים ברציפות וזה הדבר הכי כיף שיכול להיות כי עברו פה שנים לא נעימות. בשבילי לראות אותם מאושרים זה מדהים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי