שום פוטר מבני יהודה, אדרי ואסייג יאמנו עד תום העונה

כפיר אדרי
כפיר אדרי | אודי ציטיאט

שלושה ימים לאחר התפטרות המאמן, גם המנהל המקצועי נפרד מוקדם מהצפוי: "קיבלתי קבוצה מפורקת והגענו איתה לגמר הגביע". המנכ"ל ומאמן השוערים ידריכו את הקבוצה עד הגעת אבוקסיס בעונה הבאה

(גודל טקסט)

 ביום חמישי נכנעה בני יהודה 2:0 לקריית שמונה, משחק בסיומו המאמן ניסן יחזקאל התפטר, אתמול (שבת) הודיעה בני סכנין על כך שהמאמן יוסי אבוקסיס יעזוב בסיום העונה והוא בדרכו הבטוחה לאימון הזהובים, והיום הודיעה בני יהודה על כך שהמנהל המקצועי יצחק שום סיים את דרכו.

בשיחה עם ספורט1 זמן קצר לאחר ההחלטה להיפרד אמר יצחק שום: "היו לי יומיים של דיונים וחילוקי דעות מקצועיים עם ברק אברמוב ולא הגענו עד היום להסכמה בינינו. לכן הוחלט שאעזוב את בני יהודה לאלתר. קיבלתי את הקבוצה לפני ארבעה חודשים וחצי, קבוצה שהייתה מפורקת ובמצב גרוע ביותר והבאתי אותה לחוף מבטחים ביחד עם הצוות שאיתי והגענו לגמר גביע המדינה. יש בכל קבוצת כדורגל חילוקי דעות ואין לי טענות לאיש. אין כאן נושא כספי, אני לא בבני יהודה מהיום".

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 לאחר ההפסד לק"ש, בבני יהודה הבהירו כי אם הפועל תל אביב והפועל אשקלון ימעדו בסוף השבוע ככל הנראה שבמועדון ייקחו סיכון ויתנו את מושכות האימון לחודש הקרוב לשניים מבין השלישייה אלון מזרחי, יעקב אסייג וכפיר אדרי, ואכן כך קרה כשבנוסף הודיע המועדון על מינוי המנכ"ל כפיר אדרי ומאמן השוערים יעקב אסייג כמאמנים הראשיים לחודש הקרוב.


מזרחי עם הבעלים אברמוב ושום. נפרדו מהמנהל המקצועי (דני מרון)

הבחירה באדרי ואסייג לאימון הקבוצה נעשתה בהמלצת יוסי אבוקסיס, והם כאמור ידריכו את הקבוצה שזקוקה לנקודה אחת כדי לשרוד בליגה. נותרו לה  שני משחקים נגד הפועל חיפה ומ.ס אשדוד ולאחר מכן את גמר הגביע נגד מכבי תל אביב. 

בתוך כך, תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף, הודיע שהמועדון יעמוד לדין על קריאות גזעניות ונהמות לעברו של אחמד עאבד. בדו"ח השיפוט צוין שאוהדי בני יהודה קראו לעבר החלוץ "מוחמד מת" וזרקו כוסות שתייה, מצתים ובננה. במשחק אף הופעל השלב הראשון בתכנית השלבים כשהכרוז ביקש מהקהל להפסיק בקריאות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי