הלחץ מדבר: "הפסד לאשקלון יהיה אסון ספורטיבי"

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים | צילום: דני מרון

מתח גדול בהפועל תל אביב לקראת המשחק הקריטי בשבת: "אסור להתעסק בשום דבר אחר", בנבנישתי צפוי לפתוח במקום רייכרט

(גודל טקסט)
מתח גדול בהפועל תל אביב לקראת המשחק בשבת נגד הפועל אשקלון, מפגש שעשוי לקבוע שהקבוצה תרד לליגה הלאומית. האדומים דחו את כל תוכניות העבודה לעונה הבאה, עד שיידעו באיזו ליגה הקבוצה תשחק.

 

גורם המקורב למועדון אמר: "הכל מתנקז לרגליים ולראש של השחקנים והצוות המקצועי, אסור להתעסק בכלום אלא להתרכז רק בניסיון להשיג ניצחון על הפועל אשקלון. כל תוצאה אחרת תהיה אסון ספורטיבי. אנחנו בפרוש לא עוסקים בעונה הבאה. צריך להתאפק ולא לעשות כבר מעכשיו מהלכים לא נכונים".





 

מהמשחק ייעדר הבלם אוראל דגני המורחק ובמקומו ימשיך עמית ביטון. הקשר בן רייכרט, שיעמוד ביום חמישי בפני ועדת משמעת בשל צילומי הטלוויזיה שהוכיחו כי פגע בחן עזריאל במשחק מול מ.ס אשדוד, צפוי להיות מורחק מהמשחק מול אשקלון.

 

"יש שחקנים במועדון שדיבורים לא יועילו כבר מולם ולכן נוהג נכון הצוות המקצועי שמבליג וממתין לעיתוי הנכון לתגובה. מסוכן ששחקנים מרשים לעצמם לבקר דרך התקשורת את המאמן, ואחרים להתנהג כמו בשכונה לעזוב את ספסל הקבוצה ולהפוך לוח תדרוכים. רוב הסגל הקיים לא יהיה בהפועל תל אביב בעונה הבאה ולא משנה באיזו ליגה הקבוצה תשחק".




בן רייכרט. אסור לו להתנהג בצורה כזו. צילום: דני מרון

 

להרכב יחזור מוטי ברשצקי, שלא שיחק מול אשדוד בשל צהובים. אם אכן בן רייכרט יורחק, ישחק במקומו סער בנבנישתי. על פי שחקנים בקבוצה הכוונה של המאמן מנחם קורצקי היא לפתוח את המשחק בלחץ ולנסות להבקיע כבר במחצית הראשונה. "אם לא נוביל במחצית ברור לכולם שהלחץ ישפיע ושחקני אשקלון שיגיעו כדי לעשות תוצאת תיקו לא יאפשרו למשחק להתפתח כפי שאנחנו רוצים", אמר אחד השחקנים. כ–11 אלף אוהדים יהיו באצטדיון המושבה, בהם כאלף אוהדים של אשקלון.

   

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי