ברקת תחדש את המו"מ להארכת חוזהו של ברדה

אליניב ברדה
אליניב ברדה | מאיר אבן חיים

קפטן הפועל באר שבע צפוי לחתום על חוזה לעונה נוספת, טרם התקבלה החלטה באשר לבוזגלו. חגיגות האליפות הרשמיות ייערכו ב-18.5, גורש יחזור לשער מול מכבי פתח תקווה

(גודל טקסט)
יש בעיר חגיגה: הפועל באר שבע באופוריה והיא מתמרקת לקראת חגיגות הזכייה בתואר. ביום שני הקרוב, לאחר משחק הליגה מול מכבי פתח תקווה, תונף צלחת האליפות וב-18 במאי תתקיים החגיגה המרכזית שצפויים להשתתף בה כ-100 אלף איש.


במהלך חגיגות יום העצמאות גדשו רבבות אוהדים את מוקדי הבילוי בעיר, כאשר דגלי המדינה ודגלי הקבוצה הונפו במקביל. לראשונה בהיסטוריה נהנו ההמונים מעצמאות ואליפות בכרטיס אחד. על מרפסות הבתים במקומות רבים נתלו אלה למד אלה דגלי הלאום ודגלים אדומים. סוחרים זריזים הציעו למכירה את חולצות האליפות ואלה נחטפו ביממה האחרונה כמו לחמניות טריות.



בצד המקצועי ובאופן טבעי מורידים הילוך. בצוות המקצועי מתכוונים לשלב בשלושת המחזורים האחרונים שחקנים שבילו העונה תקופות ארוכות על הספסל. החזרתם לכשירות מבצעית תאפשר מנוחה לשחקני המפתח שצברו קילומטרז' רציני בחודשים האחרונים. השוער דודו גורש, שפתח את העונה כשוער ראשון ונדחק לספסל, צפוי לקבל את הכפפות כבר במשחק הקרוב. ניב זריהן, שנעדר תקופה ארוכה בגלל פציעה, מועמד לחזור להרכב, כמו גם וובה בראון ומוחמד גאדיר. עם זאת, מתוך התחשבות בתוצאות המשחק מבחינת המאבק על המקום השלישי המקנה באופן אוטומטי את הכרטיס לאירופה תינתן התייחסות רצינית להתמודדות. 



גורש. צפוי לזכות לקרדיט בין הקורות (ירון אלפי)


הבטחת הזכייה באליפות מוקדם מהצפוי תאפשר לאלונה ברקת וברק בכר לתכנן בראש שקט את העונה הבאה. במועדון ערים לתופעה שסוכנים ובעלי עניין משתמשים בשמה של האלופה כדי לקדם אינטרסים של שחקנים פנויים להובלות ומעדיפים שלא להתייחס לספקולציות. טרם התקבלה החלטה חד משמעית בעניינו של מאור בוזגלו, שכידוע מסיים חוזה בסוף החודש, ועתידו אינו ברור. מנגד, יחודש המו"מ עם אליניב ברדה, מתוך כוונה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. 



ברדה בחגיגות האליפות. המו"מ יחודש (מאיר אבן חיים)

 

גורמים בעיריית באר שבע פועלים לדחות את הריסת אצטדיון וסרמיל בשמונה חודשים, ושוחחו בנושא עם הקבלן שאמור להקים מגדלי מגורים על שטח האצטדיון. דחיית הפרויקט תעמיד את וסרמיל לרשות האלופה לפחות עד תום עונת המשחקים הבאה. בשלב מאוחר יותר יועמדו לרשות הקבוצה מגרשי האימונים שנמצאים בשלבי הקמה באזור פארק נחל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי