מקורבים למכבי ת"א: "סיכוי גבוה מאוד שעומר אצילי יחתום"

אצילי
אצילי | צילום: אתר רשמי גרנאדה

בקריית שלום מאמינים שיצליחו לצרף את קשר גרנאדה, גם אופיר דוידזאדה יקבל הצעה. טל בן חיים החלוץ ממתין להצעה לשדרוג החוזה

(גודל טקסט)
 מכבי תל אביב שבה הבוקר (רביעי) לאימונים לקראת המשחק ביום ראשון נגד מכבי חיפה (20:15, ישיר בספורט1) שיהווה למעשה הכנה נוספת לגמר הגביע מול בני יהודה ב-25.5 בטדי.


גורמים המקורבים למועדון מספרים כי רק לאחר גמר הגביע יתקבלו החלטות בכל הנוגע לשחרור וצירוף ושחקנים, אולם השמות הבולטים שהוחלט לנסות לצרפם הם הקשר עומר אצילי מגרנאדה והמגן אופיר דוידזאדה מגנט.



"מכבי תל אביב נמצאת מול השניים עם היד על הדופק ומי שצריך לדעת מה קורה מבחינת מכבי תל אביב יודע. הסיכוי שאצילי יהיה בקריית שלום גבוה מאוד, בנושא דוידזאדה צריך עוד להמתין מעט. אם הוא יחזור לישראל זה יהיה למכבי תל אביב", אמרו.





הכוונה במועדון היא שאת השחקנים הזרים יבחר המאמן ליטו וידיגאל, בהנחה שאכן ימשיך בעונה הבאה, בתיאום עם ג'ורדי קרויף. גם בנוגע לצוות המקצועי יתקבלו החלטות רק לאחר גמר גביע המדינה, אולם ההשערה היא שלא ייעשו שינויים דרמטיים אם בכלל.


נכון לתחילת השבוע הנוכחי לא נקבעה פגישה בין ג'ורדי קרויף לחלוץ טל בן חיים בנושא שדרוג חוזהו הכספי. קרויף ממתין בנושא להחלטה של הבעלים מיץ' גולדהאר.

 

שני מושאלים שהוחלט להשיבם לסגל, בכפוף לכך שירשימו את הצוות המקצועי בפתיחת האימונים, הם שחקני בני יהודה שון גולדברג ויונתן כהן (שמועמד לתגלית העונה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי