מארק ואליינטה ידרוש פיצוי עבור התרת החוזה

ואליינטה
ואליינטה | צילום: ערן לוף

הבלם שמנהל שיחות עם מספר קבוצות מספרד, יבקש פיצוי בתנאי שהחוזה החדש יהיה נמוך מחוזהו במכבי חיפה. במועדון מצפים לחזרתו של רוקאביציה לאימונים, אולם והוא ואיולפסון נעדרו

(גודל טקסט)
הבלם מארק ואליינטה אמור לעזוב את מכבי חיפה בסוף העונה, אולם בסביבתו של הבלם הבהירו היום כי הוא דווקא לא ימהר לעזוב את הכרמל.


הבלם הספרדי לא הצליח להשתלב מקצועית אצל הירוקים והמאמן גיא לוזון מתכוון לעשות רענון גדול בשחקני ההגנה כך שואליינטה לא צפוי להמשיך מבחינת הצוות המקצועי, אבל חוזהו במכבי חיפה מסתיים רק בתום העונה הבאה ולאחר שקיבל אישור לנהל משא ומתן עם קבוצות המעניינות בשירותיו, בעיקר מהליגה הספרדית השנייה, מספרים מקורביו כי הוא ידרוש פיצוי כספי עבור התרת החוזה.


הקבוצה שבה היום לאימונים לאחר שני ימי חופש לקראת משחק הליגה מול מכבי תל אביב ביום ראשון (20:15 בספורט1), אך הבלם הולמאר איולפסון לא הצליח להתאושש ועבר טיפולים, כשגם מצבו של החלוץ ניקיטה רוקאביצה לא ברור והוא לא התאמן – הבדיקות של החלוץ יצאו תקינות, אבל השחקן עצמו ממשיך להתלונן על כאבים. החלוץ עומר דמארי שנפצע מול בית"ר ירושלים ייעדר מהמשחק וזכה לטיפולים ואילו עומרי גלזר, נטע לביא, שי בן דוד ומוחמד עוואד נעדרו בגלל אימון בנבחרת האולימפית.
 

בנושא אחר, במועדון צפויים להודיע בקרוב על מינוי המנהל המקצועי. מיד לאחר המינוי צפויים בחיפה להכריז על החתמות לקראת העונה הבאה וביניהם הבלם אליסון דוס סנטוס, המגן פלוריאן קליין והקשר עומרי אלטמן. בהמשך לפרסום אתמול בספורט1, מכבי חיפה תערוך השנה מחנה אימונים בפולין והוא צפוי להיערך באמצע חודש יולי בעיירה שנמצאת כשעה מורשה.




במכבי חיפה מצפים להגעתו. אלטמן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי