במכבי חיפה טוענים: פרייטאס המועמד המוביל להחלפת קרלסן

עוואד
עוואד | ערן לוף

הירוקים עידכנו את המועמדים לתפקיד במו"מ עם דוס סנטוס וקליין. עוואד על השער בבוגרים: "הגשמת חלום". דמארי ייעדר מול בית"ר, רוקביציה ואיולפסון בספק

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (ראשון, 20:15). במועדון מבינים כי המשחק חשוב בעיקר מבחינת היוקרה והירוקים ירצו להחזיר מעט כבוד מול הקהל הביתי.


במקביל במועדון ממתינים להכרזה על מינוי המנהל המקצועי הבא שיחליף את תור-כריסטיאן קרלסן. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אחד המועמדים העיקריים הוא הפורטוגלי קרלוס מנואל רודריגס דה פרייטאס. האחרון עובד העונה בפיורנטינה האיטלקית, אך בשל עונה לא מוצלחת צפוי לעזוב בסיום העונה.

הפורטוגלי הוצע לירוקים על ידי סוכן השחקנים פיני זהבי שנחשב מקורב לבעלי מכבי חיפה יעקב שחר. גורמים במכבי חיפה אישרו כי מדובר באחד המועמדים העיקריים מבין השלושה וההחלטה תתקבל בקרוב. כל המועמדים קיבלו סקירה לגבי הרצונות של הצוות המקצועי ובעיקר לגבי החתמתם של הבלם אליסון דוס סנטוס והמגן פלוריאן קליין.

פרייטאס
פרייטאס, עודכן לגבי הרכש (AFP)

לפני המשחק תניף קבוצת הנוער צלחת אליפות. אחד האחראים להצלחה של הקבוצה הוא החלוץ מוחמד עוואד שאף הרשים גם במדי הקבוצה הבוגרת. עוואד התייחס לזכייה באליפות ואמר: "אנחנו מאוד שמחים על הזכייה. לכולם יש חלק בזה, לשחקנים לצוות, כל אחד נותן את החלק שלו. דבר נוסף לא פחות חשוב זה ההשתלבות של השחקנים מהנוער בקבוצה הבוגרת".

מעבר מהנוער לבוגרים: "זה מעבר מרגש שכל אחד חולם עליו, להיות בנוער ולאחר מכן בקבוצה הבוגרת. אנחנו שמחים מזה ובמיוחד שמדובר במשחק מול מכבי תל אביב, מקווה שנחגוג מול אצטדיון מלא".

המפגש מול מכבי תל אביב:  "המשחקים בין הקבוצות תמיד מעניינים. יהיה משחק טוב. מדובר במפגשים מיוחדים ונקווה לשמח את האוהדים".

השערים בקבוצה הבוגרת: "הרגשה מעולה. חיכיתי לגול הזה זמן רב, אבל לא צריך לעצור פה. אני חייב להמשיך לעבוד קשה באימונים ומקווה שאצליח לכבוש שערים נוספים".

בנוגע להתמודדות, עומר דמארי יחמיץ בוודאות את המפגש עם מכבי תל אביב. הולמאר אוילפסון וניקיטה רוקאביצה בספק אף הם, כאשר קמיל ואצק הצ'כי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וגם הוא עלול להיעדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי