ברק בכר: הנטייה היא לא להחזיק שחקנים בכוח

ברק בכר
ברק בכר | צילום: דני מרון

מאמן הפועל ב"ש התייחס לעתיד אחרי הבטחת התואר במסע"ת לקראת מכבי פ"ת: "אשב עם כל שחקן לסכם את העונה". החגיגות הוקדמו ל-13.5

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
אחרי הזכייה בתואר האליפות מאמן הפועל באר שבע הנינוח ברק בכר והבלם מיגל ויטור התייצבו למסיבת עיתונאים באווירה משוחררת למדי, זאת לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה ביום שני הקרוב (20:00, ישיר בספורט1 HD). 


"השבוע התחיל עצוב, והמשיך בשמחה גדולה. חגגנו, אך אנחנו שומרים על פרופורציות כי יש משחקים לשחק. ברור שאנחנו לא מעמיסים והשחקנים מקבלים יותר ימי חופש", פתח בכר את דבריו, "יש אווירה אחרת, אנחנו יכולים לשבת יותר בכיף אחרי שהשגנו את המטרות. אנחנו רוצים לחזור "להלחיץ" את עצמנו לקראת המשחקים האחרונים. אנחנו רוצים להמשיך להיות מקצוענים ולשמש דוגמה בכך. בתקופה שלי בקריית שמונה מחזור אחרי שזכינו קיבלנו חמישייה מסכנין וזה לא היה נעים".


השחקנים שיקבלו הזדמנות: "יהיו שינויים. לגבי אם אלו שקיבלו הזדמנות ייבחנו בעצם?כל יום הוא מבחן עבור כולנו".



ההכנות לעונה הבאה: "אנחנו מתכננים את השנים הבאות עוד מלפני שהבטחנו את התואר, עשינו רכישות בראייה עתידית".





ברק בכר. "כל יום הוא מבחן עבור כולנו" (דני מרון)

 

שחקני הבית: "במהלך כל התקופה שלי אנחנו מעורבים במחלקת הנוער. ברגע שיהיה שחקן נוער ראוי לסגל הוא יהיה ישחק. אנחנו ברמה גבוהה מתחרים ולא קל לשלב שחקני נוער. אני אהיה פה גם בשנים הבאות ונשמח אם נוכל לשלב אותם".

 

בן ביטון ושחקנים שיבקשו לעזוב: "לביטון יש חוזה לעונה הבאה והוא חלק חשוב מהקבוצה. הנטייה היא לא להחזיק שחקן בכוח, אבל כל מקרה לגופו. אשב עם כל שחקן לסכם את העונה".

 

מיגל ויטור התייחס לזכייה בתואר: "הייתה הרגשה טובה אחרי האליפות. אני מצפה לחגיגות גדולות יותר בהמשך. אנחנו יותר רגועים עכשיו".






מיגל ויטור. "מצפים לחגיגות גדולות יותר בהמשך" (עדי אבישי)



מועמדותו לשחקן העונה
: "זו הכרה טובה ביכולת שלי, בדרך כלל שחקני הגנה לא זוכים לכבוד כזה. יחד עם זאת, הכי חשוב זה שלקחנו את האליפות. כל שאר הדברים הם בונוס".

 

העפלה לליגת האלופות: "אנחנו יכולים לעשות את זה. יודעים שזה יהיה קשה, כל פעם אתה רוצה לעשות את הצעד הנוסף".    



העירייה הקדימה את החגיגות בשל ריבוי חתונות של אוהדים



עיריית באר שבע הודיעה כי חגיגות האליפות הוקדמו לשבת הבאה (13.5)  וייערכו יומיים לפני משחק החוץ מול בית"ר ירושלים. הסיבה להקדמה, כך כאמור לפי הודעת ראש העיר רוביק דנילוביץ', לפניכם: "לאור פניות רבות ובקשות מרגשות ונוגעות ללב, שהגיעו אלינו מצד חתנים וכלות, שיום נישואיהם מתנגש עם התאריך שקבענו לחגיגות האליפות, החלטנו בתיאום עם מועדון הפועל באר שבע ומשטרת ישראל על הקדמת אירוע האליפות למוצאי שבת ה- 13.05.17 החל מהשעה 21:30 (כשעה וחצי לאחר צאת השבת). אנו רואים מצווה גדולה בלשמח חתנים וכלות ביום חופתם. מזל טוב ויאללה הפועל!".



לפי ההערכות כמאה אלף אנשים יגיעו לחגיגות האליפות של הפועל באר שבע, בהן יופיעו בין השאר שלומי שבת ועדן בן זקן ואוהד הקבוצה צביקה הדר יהיה מנחה האירוע. במקביל נמשכות ההכנות למשחק ביום שני מול קובי רפואה ושחקניו ונראה שדודו גורש ישוב לפתוח בין הקורות. גם ניב זריהן שהתאושש מפציעה ארוכה עשוי לשוב להרכב וכן וובה בראון ומוחמד גאדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי