גורם בהפועל ב"ש: "יש סיכום עם ברדה, יחתום אחרי ל"ג בעומר"

אליניב ברדה
אליניב ברדה | דני מרון

קפטן הפועל ב"ש הגיע להבנות עם נציגי המועדון, שמחכים לבוזגלו: "מאור יודע את הטלפון שלנו". זריהן יגרום לקבוצה לרדת מאצילי? ביטון מחזיק בהצעה רשמית מגנט

(גודל טקסט)
קפטן הפועל באר שבע, אליניב ברדה, יניף  ביום שני הקרוב את צלחת האליפות בפעם השנייה ברציפות, ובהמשך יונף על כתפי אוהדים שיציפו את העיר במסגרת חגיגת האליפות הרשמית שהוקדמה ל-13 במאי.

 

האווירה בבית משפחת ברדה הייתה אתמול (חמישי) מרוממת, במיוחד על רקע ההבנות שהושגו מול נציגי המועדון בעניין המשך ההתקשרות בין הצדדים עד קיץ 2018. חבריו של ברדה התארחו אמש בביתו של הקפטן לארוחת ערב חגיגית, ואחד השחקנים, ששותף בסוד העניינים, סיפר לספורט 1: "יש סיכום שאליניב ימשיך עוד עונה, החתימה תידחה עד לאחר ל"ג בעומר". בהיותו שומר מסורת, הקפיד ברדה לאורך הקריירה העשירה שלו שלא לחתום על חוזים לפני ל"ג בעומר, וכך יקרה גם הפעם.


 

החתמתו של ראדי והסיכום העקרוני שהושג עם אליניב מותירים סימני שאלה מעל עתידם של שני שחקנים בולטים שיסיימו חוזה בסוף החודש – אובידיו הובאן ומאור בוזגלו. בעוד הקשר הרומני נערך לקראת עזיבתו לאחר שלוש עונות נהדרות, ואף נתן אור ירוק לנציגיו לחפש עבורו יעד חדש, הרי שבעניינו של בוזגלו אין רגע דל. לפעמים נדמה שהפוסטים מבית היוצר של אבא יעקב וזרם הטוקבקים מכתיבים את סדר יום.

 

באופן עקרוני, הבעלים אלונה ברקת והמאמן ברק בכר מעוניינים בשירותיו של בוזגלו ג'וניור, והם ממתינים לקבלת הבהרות מצד השחקן בנוגע לתכניותיו. האגו לא משחק תפקיד, ועדיין רצוי להיצמד לפרוטוקול הלא כתוב בתחום יחסי העבודה. "מאור יודע את הטלפון של כל אחד מאיתנו, שיתקשר אלינו, יתאם פגישה ונזיז את העגלה קדימה", אמר גורם במועדון.




אליניב ברדה. יש סיכום. צילום: אודי ציטיאט

 

בינתיים ממתינים בטרנר לקבלת דו"ח רפואי מהימן והוא שיכתיב את לוח הזמנים של הקשר הפצוע מהרגע שיעלה על שולחן הניתוחים ועד לסיום תהליך השיקום בעוד כחצי שנה, אם לא מעבר לכך.

 

עם כל הכבוד לעומר אצילי, דווקא ניב זריהן מסומן כחלופה הולמת לילד הענק בתקופת החלמתו. הפציעה בשריר הירך האחורי מאחוריו, ועם הכנה נכונה זריהן עשוי להיות אחד הג'וקרים של בכר במוקדמות הצ'מפיונס ובעונת המשחקים הבאה. ביום שני הוא צפוי להשתלב במשחק ההכתרה מול מכבי פתח תקווה, וככל שתהליך חזרתו לכושר משחק מלא יהיה מואץ יותר כך יואט כנראה קצב החיפושים אחר כרטיס טיסה לספרד בואכה גרנאדה.




מאור בוזגלו. מחכים לטלפון. צילום: דני מרון

 

במסיבת העיתונאים הדגיש בכר שאין בכוונתו להחזיק בכוח שחקנים שאצה להם הדרך לכבוש פסגות חדשות מעבר לים. בן ביטון, שנתן עונה אדירה, חולם על אירופה ומחזיק בהצעה מגנט הבלגית. יש לו גם חוזה בטרנר לעוד עונה. עד שתיפתר הדילמה, דור אלו, הרכש ממכבי פתח תקווה, יחתום על ציוד אצל האפסנאי פנחס אוחנה וימתין לתורו לחרוך את האגף הימני.

 

שחקן בכיר בקבוצה, שטעם את טעמה של אירופה, נתן עדות אופי על המגן הימני המתלבט: "בן ביטון הוא אחד השחקנים הפחות מוערכים בתקשורת, שמנדנדת לו מאז הטעות שעשה נגד איטליה במוקדמות המונדיאל. הגנתית הוא מדהים, שיחק הרבה משחקים בקבוצה. רץ יותר מכולם. לשחקן ברמה שלו יהיה ביקוש בחו"ל. נרצה שימשיך איתנו, אבל אם הוא יעזוב נחזיק לו אצבעות ונאחל לו הצלחה. השיקול הכלכלי הוא משמעותי. במקומות הנכונים בבלגיה מרוויחים המון כסף. הוא יוכל לסדר לעצמו את חשבון הבנק לעוד הרבה שנים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי