נירנברג לא רוצה את אלושי, מקורביו: עשה טעות שהגיע לישראל

אניס אלושי. מתלונן על כאבים
אניס אלושי. מתלונן על כאבים | צילום: ערן לוף

בסביבת קשר מכבי חיפה מאוכזבים. לוזון חושש לקבל תבוסה נוספת ממכבי ת"א ושוקל לפתוח עם שלושה בלמים. אוהדי הקבוצה שוחחו עם השחקנים באימון

(גודל טקסט)
במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון. בצוות המקצועי מתלבטים עם איזה מערך לפתוח מול סגנית האלופה: שניים או שלושה בלמים. הירוקים זוכרים את ה-3:0 המשפיל במשחק האחרון בין הקבוצות ולא רוצים לשחזר את התסריט לעיני הקהל הביתי.

 

על פי האימון אתמול שי בן דוד, דקל קינן וגארי קגלמאכר יפתחו במרכז ההגנה ואילו עמית זנטי הצעיר יפתח כמגן ימני. זנטי, שלא שיחק מול בית"ר ירושלים בגלל הרחקה במשחק קבוצת הנוער, הרשים את הצוות המקצועי בתקופה האחרונה וקיים סיכוי גדול שיפתח.


 

בקישור צפויים לעלות נטע לביא, אניס אלושי ורועי קהת ואילו גילי ורמוט ואלירן עטר יפתחו בחלק ההתקפי. אם בסוף יוחלט לפתוח עם שני בלמים, קגלמאכר יעלה כמגן ימני וזנטי יפתח בהתקפה בעקבות הפציעה של עומר דמארי. פרט לדמארי נראה כי גם הבלם הולמר איולפסון והחלוץ ניקיטה רוקאביציה יהיו מחוץ לסגל. הקשר קאמיל ואצק נמצא בספק לאחר שנפצע באימון. החלוץ פיטים אזמי, שלאחרונה נמצא בעיקר מחוץ לסגל, צפוי לקבל הזדמנות.

 

לאחרונה הוחלט במועדון כי בן דוד יישאר בעונה הבאה וישמש כחלק מהרוטציה בעמדת הבלם ובעמדת המגן השמאלי. מרכז ההגנה של הירוקים צפוי לכלול בעונה הבאה את אליסון דוס סנטוס, גארי קגלמאכר, דקל קינן ובן דוד. מי שישלמו את המחיר הם איאד עבו אביד ואעיד חבשי.





אניס אלושי. נירנברג לא רוצה אותו. צילום: ערן לוף

 

בנושא אחר, במכבי חיפה אומנם נמצאים בשלבים הסופיים בבחירת המנהל הספורטיבי אך טרם ידוע מתי תצא ההכרזה הרשמית. במועדון מעריכים כי זה יקרה בשבוע הקרוב אך בשלב זה אמרו: "מתי שיהיה מה להודיע נודיע". במקביל החליטו בחיפה לעצור את המעקב אחר השחקנים הזרים לקראת העונה הבאה מתוך כוונה כי המנהל הספורטיבי החדש ייקח חלק מרכזי בבחירתם.

 

מי שככל הנראה צפוי לעזוב את הקבוצה הוא הקשר הקוסוברי אניס אלושי. בגרמניה דווח כי קבוצתו הקודמת של אלושי נירנברג אינה מעוניינת בשורותיו בעונה הבאה ובסביבתו של השחקן אמרו: "אולי הוא עשה טעות שהגיע לישראל".




שחקני מכבי חיפה עם האוהדים באימון. צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה עם האוהדים באימון. צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

כ-30-40 אוהדים מארגון הקופים הירוקים הגיעו הבוקר לאימון ושוחחו עם השחקנים שהגיעו לגדר יחד עם המאמן גיא לוזון והמנהל רפי אוסמו. השיחה הייתה מכובדת בגובה עיניים. השחקנים הקשיבו לכאב האוהדים שביקשו לראות מחויבות. דקל קינן ואלירן עטר ענו לאוהדים שכל השחקנים מחויבים ואוהבים את המועדון וגם כואבים את המצב. יש לציין שהאוהדים הקבוצה לא קיללו. בתום השיחה אמרו האוהדים לדבר עם אלירן עטר ואמרו לו "אנחנו אוהבים אותך ונמצאת מאחוריך".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי