הבאנו שלום עליכם: 1:5 לבית"ר ירושלים בחוץ על סכנין

ביתר ירושלים
ביתר ירושלים | ערן לוף

יריבות מרה? ימין מול שמאל? כל אלה נעלמו בשל הופעה מבישה של אבוקסיס והרכב הטלאים שלו. צמד של שכטר, פנדל של סאבו ושערים של קלטינס ובריהון

(גודל טקסט)
כבשה שחורה? היריבות הכי מרה בכדורגל? משחק בין הקבוצה הגזענית לקבוצת המגזר הגאה? שום מדובר מאלה לא היה הערב (שבת) בעכו כשבית"ר ירושלים הביסה 1:5 בחוץ את בני סכנין.


לא דוחא, אלא עכו בגלל עונש רדיוס שקיבלה הקבוצה של יוסי אבוקסיס. מאות צופים ביציעים, הרכב טלאים של סכנין על כר הדשא, אווירה של משחק אימון. ועדיין בתולדות המפגשים בין הקבוצות יירשם המשחק כנקודה שחורה לקבוצת המגזר. ואגב, זה היה ניצחון רביעי רצוף של בית"ר על סכנין, שלושה בליגה ואחד בגביע.


הטיילת של סכנין לא צריכה להוריד מההישג של שרון מימר. לתת חמישייה, לשתף שחקנים כמו דוד קלטינס ויעקב בריהון (שער בכורה העונה) שאינם גולרים בחגיגת הכיבושים ואיתי שכטר כבר עם 13 שערים. מי היה מאמין בתחילת העונה?


כמה מספרים ניפק המשחק הזה: בית"ר כבשה לראשונה חמישה שערים לרשת סכנין  (הקודם רביעייה של קבוצת המגזר לרשת הצהובים שחורים), וגם ההפרש (סכנין ניצחה 1:4, בית"ר פעמיים 0:3).
 


הרכבים

בני סכנין: רז אסף, עלי עותמאן, מרון גנטוס, סארי פלאח, וונדרסון, סגס תאמבי, חאלד חלאילה, ניר לקס, פיראס מוגרבי, יובל אבידור, עידן שמש.

בית"ר ירושלים: מרסל הייסטר, דן מורי, חסוס רואדה, אנטואן קונטה, דוד קלטינס, קלאודמיר פריירה, דן איינבינדר, אריק סאבו, עידן ורד, איתי שכטר.


מהלך המשחק


דקה 15, 0:1 לבית"ר ירושלים!
כדור ארוך מצא את איתי שכטר, שניצל את חוסר הערנות של סגס תאמבי וסארי פלאח, דהר כל הדרך לשער האורחת, עקף את אסף רז וגלגל פנימה.


צלם: לוף
סכנין הכניסה אורחים, בית"ר אמרה תודה. צילום: 


דקה 41, 1:1.
המארחת היתה הרבה יותר טובה וזכתה לשוויון בצדק. עות'מאן הכניס כדור חוץ, סגס ת'אמבי הסיט עם הראש ועידן שמש המשיך פנימה.


דקה 45, 1:2 לבית"ר –  שוער סכנין ספק הכשיל את שכטר אבל השופט אדלר היה פסקני. החלוץ ויתר לסאבו על הפנדל והסלובקי דייק והחזיר את היתרון.


דקה 57, 1:3 – שכטר לוהט. הפעם קיבל כדור עומק מהייסטר, חלף על פני השוער רז וגלגל פנימה .


דקה 60, 1:4
– ורד פרץ מימין והעביר לקלטינס שבעט לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי