מסתמן: תמוז ודגני יזומנו לחקירה במשטרה

יס"מ
יס"מ | דני מרון

שחקני הפועל ת"א צפויים להגיע לחקירה: "המשטרה היא שאחראית על הסדר, מגוחך לטעון שניסו להפריד". במועדון אוספים חומרי צילום

(גודל טקסט)

אכזבה ענקית בהפועל תל אביב מה-0:0 מול הפועל אשקלון, אבל את שריקת הסיום ליוו מראות לא ממש משמחים. טוטו תמוז ואוראל דגני שהחליפו מהלומות עם שוטרי יס"מ היו לגולת הכותרת באירועים במושבה. גורמים במשטרה בודקים את הנעשה ועשויים לפעול נגד תמוז בחשד לעבירה פלילית וציינו: "אין מנוס מזימון לחקירה של אוראל דגני וכמובן של תמוז. כל ניסיון להגיד שהשחקנים ניסו להפריד הוא מגוחך כי הרי המשטרה היא שממונה על הסדר ואכיפת החוק".

ראשי הקבוצה החלו באיסוף חומרי הצילום ממנהל אצטדיון המושבה אבי סמובסקי כדי לגבש החלטה דרך פרקליטי המועדון על דרכי הפעולה בפרשה.

תמוז אמר לאנשי הפועל ת"א: "רק באתי להפריד. ראיתי שמתנפלים על בן גיסתי שהשליך בצחוק בקבוק מים למגרש. אמרתי לשוטרים שזה משפחה שלי והתחילו להתנפל ולהרביץ לי. שמו לי אזיקים, אין דברים כאלה". השחקן לא הגיע היום (ראשון) לאימון באישור הצוות המקצועי.

תמוז
תמוז, עצבני ומופתע (דני מרון

אוראל דגני סיפר: "ראיתי את תמוז מתעמת עם היס"מ, ירדתי כדי לסייע לו ולהתערב. הם הפילו אותי לרצפה וספגתי מכות". במשטרה העבירו את הנושא יחד עם כל צילומי האירועים למחלקה לחקירת שוטרים וציינו כי תמוז קילל אותם בגסות ומשך בחולצות אנשי היס"מ.

יש לציין כי אנשי יס"מ ליוו את תמוז לרכבו והגנו עליו מפני אוהדי הפועל תל אביב שקיללו אותו וקראו לעברו לעזוב את הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי