אוחנה מתקרב לבית"ר, מחמאות למימר: "יש כאן אנרגיות מיוחדות"

אוחנה
אוחנה | צילום: אודי ציטיאט

הצדדים קרובים להחלטה בנושא, מימר צפוי לקבל קרדיט. מורי לאחר ה-1:5: "חשוב לנצח את סכנין בשביל האוהדים". האופציה על דילמוני תמומש

(גודל טקסט)
שביעות רצון גדולה מאוד בבית"ר ירושלים אחרי ה-1:5 מול בני סכנין אמש (שבת) בעכו. הניצחון היה השלישי ברציפות של הקבוצה כשהפסד של מכבי פתח תקווה טרנר להפועל באר שבע יעמיד את הפער מהמקום הרביעי על חמש נקודות, שני מחזורים לסיום.


המקום הרביעי, שיקנה את המקום למוקדמות הליגה האירופית במקרה שמכבי תל אביב תזכה בגביע המדינה (תפגוש את בני יהודה), כבר הובטח בעקבות הניצחון הגדול. "יש אנרגיות מיוחדות בקבוצה הזאת, מתעסקים בליהנות", אמרו במועדון, "יש פה חומר אנושי מצוין", הוסיפו.



נראה אם כך שהמשך דרכו של שרון מימר הוא רק טבעי, מה גם שהמאמן זוכה להערכה גדולה על עבודתו בקבוצה. כזכור, אלי טביב כבר הצהיר שמימר ימשיך לפני פחות מחודשיים, כולם מאמינים שהמאמן ימשיך, אך הצדדים עדיין לא ישבו כדי לסגור סופית את החוזה.


שכטר
"מתעסקים בליהנות" (ערן לוף)


אגב טביב, בימים הקרובים צפויה להיסגר לכאן או לכן סוגיית אלי אוחנה, שעשוי להגיע לקבוצה כמחזיק זכויות הניהול במועדון במקום הבעלים. טביב כזכור יצטרך למסור את הזכויות למשך שנתיים על פי החלטת ההתאחדות וביקש השבוע ארכה מהוועדה להעברת זכויות הניהול עד ה-30.5 (במקום הראשון בחודש) על מנת להציג את מחליפו.



טביב ואוחנה חברים טובים שנים רבות וכבר עבדו ביחד בזמנו בהפועל כפר סבא. שני הצדדים לא מכחישים את העובדה שנושא העסקתו של אוחנה עומד על הפרק, אך כאמור תשובה סופית בנושא עדיין אין.  לגבי ההכנות לעונה הבאה, מי שככל הנראה ימשיך הוא המגן חן דילמוני שהקבוצה ככל הנראה תממש את האופציה עליו.



כדמימר, מצליח להרשים (ערן לןף)


בסיום המשחק דיבר הבלם דן מורי: "יש לנו עוד שני משחקים שאנחנו נצטרך לקחת בהם נקודות ואני מקווה שנעשה את העבודה. המשחק מול סכנין זה משחק חשוב לאוהדים שלנו אבל זה בסופו של דבר עוד משחק בליגה. אנחנו שמחים על הניצחונות העונה מול סכנין. יש לנו משחק שהוא חשוב לנו מול הפועל באר שבע, המשחק בטדי, זה יהיה המשחק האחרון שלנו העונה בבית עם האוהדים שלנו וננסה לעשות הכל כדי לנצח ולהחזיר לאוהדים שלנו בניצחון".

 

ההבדל בין רן בן שמעון לשרון מימר: "כל ההשוואות בין רן לשרון זה לא פייר, כל אחד מביא את הדברים שלו, אנחנו השחקנים עושים תמיד את המקסימום, גם לרן יש חלק בעונה הזאת".

 

המגן השמאלי מרסל הייסטר ספג אתמול את הכרטיס הצהוב התשיעי שלו העונה והוא יחמיץ את המשחק האחרון העונה בחוץ מול מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי