בכפ"ס אופטימיים: "לפחות קבוצה אחת תאבד נקודות בסיום"

צ'יבוטה ורז כהן
צ'יבוטה ורז כהן | 103

הירוקים בונים על ק"ש, אלבז: "עשה לי טוב לעזוב את הפועל חיפה". שחם: "איפה שיש אמונה, יש ניסים"

(גודל טקסט)
עד לפני שבועיים, בהפועל כפר סבא כבר היו עם רגל וחצי בליגה השנייה והבעלים סתיו שחם, מיהר להתראיין בכלי התקשורת ולהכריז על הבנייה החדשה בעונה הבאה. אחרי ה-1:4 על עירוני קריית שמונה אמש (שבת) ומאז שהגיע פליקס נעים, הירוקים מהשרון עם שש נקודות מתשע אפשריות כולל שני ניצחונות רצופים שמשאירים אותם בחיים במחזור ההכרעה.


"אם פליקס רק היה מגיע שבועיים קודם בטוח שהיינו במצב יותר טוב", אמרו שחקנים. המאמן שהגיע לקבוצה רק לפני שלושה שבועות זוכה למחמאות, במיוחד לאור הגישה היותר מלטפת, לעומת קודמו בתפקיד אלי כהן.



אם מסתכלים על הטבלה, המצב הוא פשוט: כפ"ס זקוקה לניצחון במחזור הסיום על הפועל  חיפה בבית ובמקביל לקוות שגם הפועל תל אביב וגם הפועל אשקלון יאבדו נקודות. "אנחנו מאמינים שלפחות קבוצה אחת לא תנצח", אמרו במועדון. "נבוא לנצח ונקווה שזה יספיק. נקווה שהעונה תסתיים בצורה טובה, כי אחרת באמת חבל על העונה הזו", אמרו במועדון.



גם הבעלים סתיו שחם, כהרגלו פרסם מיד בסיום המשחק את הסטטוס השבועי בפייסבוק: "איפה שיש תקווה, ישנה אמונה. איפה שישנה אמונה, ניסים קורים". שחם החליט שלמשחק הקרוב תותר כניסה חופשית. 


נעים
פליקס נעים, שינוי עמוק (אנצ'ו ג'וש)


אלי אלבז סופר כבר שלושה שערים בשלושה משחקים תחת פליקס נעים ושמונה שערי ליגה בסה"כ בעונת הבכורה שלו מחוץ להפועל חיפה. למרות ההצעה שהגישה לו האקסית (חוזה לשלוש שנים), החלוץ לא מעוניין כרגע לחזור ומספר קבוצות בליגת העל כבר גיששו בעניינו. כזכור, בין הצדדים התנהל בעונה שעברה מאבק בוררות, בסופו שוחרר אלבז בסכום סמלי של כ-20 אלף זקל.



אלבז
כאמור לא ממהר לחזור: "עשה לי טוב לצאת מהפועל חיפה. לא שיחקתי שם יותר מדי, זאת עובדה ואי אפשר לברוח מזה. אני שמח ומודה לכפ"ס על שהם בכלל חשבו לתת לי את הצ'אנס כי לא שיחקתי יותר מדי כדי להראות את היכולות שלי עד שבאתי לפה. אני שמח שעשיתי את המעבר הזה, צברתי ניסיון, התחשלתי ושיחקתי טוב אני מאמין ברוב המשחקים. אני מקווה שזה יעזור לי לשנים הבאות".


התקופה הטובה שלו ושל קבוצתו:
"אני פחות אדבר על עצמי אלא יותר על איך הקבוצה נראית בשבועות האחרונים. גם נגד הפועל תל אביב ראינו שינוי. שיחקנו קצת יותר טוב, יותר אגרסיבי ועם יותר שמחה ואני שמח שהתוצאות הגיעו בשבועיים האחרונים. אנחנו ממשיכים קדימה וממשיכים להאמין ויהיה בסדר".


ג
אלבז, פורח (אנצ'ו ג'וש)

 

החזרה משום מקום: "אני לא פסיכולוג, אבל יכול להיות שעזר לנו שירד מאיתנו הלחץ לפני שבועיים ואני שמח שחזרנו למאבק גם בזכות עזרה מלמעלה. אנחנו בחדר ההלבשה מאמינים ובטוחים שאפשר לעשות את זה. אני מאמין שאם אנחנו נעשה את שלנו, אז כמו שקרה בשבועיים האחרונים יעזרו לנו".


היכולת של ק"ש והסיכוי שיפתיעו את אשקלון
: "בק"ש יש שחקנים מצוינים וגם היום הם שיחקו לא רע בכלל. הם לא נתנו לנו מתנות וזה אולי היה נראה קל, אבל זה כי אנחנו עשינו את המשחק קל ושיחקנו אגרסיבי כי ידענו שזו אולי ההזדמנות האחרונה שלנו. בטוח שבתור ספורטאים הם יבואו וילחמו על הכבוד שלהם ועל העונה הבאה. אני מאמין בהם שהם יעשו את זה. מקווה ומאמין ששחקנים מקצוענים רוצים להצליח ולנצח ואני באמת מאמין ורוצה להאמין שיהיה בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי