גולדהאר לקרויף: תודיע אם אתה ממשיך עד סוף החודש

ג'ורדי קרויף. החליט להישאר
ג'ורדי קרויף. החליט להישאר | צילום: עדי אבישי

בפגישה בקנדה, הבעלים הבהיר למנהל שהוזכר כמועמד לאייאקס להודיע על עתידו. וידיגאל מחכה לגיבוי. פיליפנקה וסקאריונה לא הסגל מול מכבי חיפה (20:15, ספורט 1)

(גודל טקסט)

שתי הפגישות שנערכו בשבוע החולף בטורונטו בין בעלי מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר למנהל המקצועי ג'ורדי קרויף התמקדו בהמשך דרכו של המנהל הספורטיבי ובהכנות לעונה הבאה.

גולדהאר היה ממוקד מאוד וביקש לדעת האם קרויף ימשיך במועדון. הבעלים היה נחרץ וביקש לדעת לאור ההתעניינות של מספר מועדונים באירופה שבהם הוזכרו אייאקס וארסנל כי הוא מבקש תשובה עד סוף חודש מאי. 

גולדהאר
יישארו יחד? (ערן לוף)

במידה וקרויף יחליט לעזוב במהלך העונה הוא יהיה אמור להעביר למועדון פיצוי כספי גבוה. נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס כי ג'ורדי ימשיך בתפקידו אבל קיימת אפשרות שיעזוב למועדון גדול יותר.

גולדהאר מאוכזב מהשנתיים האחרונות ושמע את ההסברים של קרויף בנושא. הבעלים אישר למנהל הספורטיבי כמעט את כל הבקשות המקצועיות לעונה הבאה בנושא השינויים בסגל השחקנים הישראלים והזרים.

וידגאל
חושש מעתידו? וידיגאל (דני מרון)

במקביל, נודע כי גםהמאמן האנגוליליטו וידיגאלמודע לחרושת השמועות בנושא עתידו במכבי תל אביב וביקש אף הוא שהמועדון ישים סוף לחרושת השמועות מסביב. למאמן ולצוות שלו חוזים לעונה הבאה.

איגור פיליפנקה ואוסקר סקאריונה לא יהיו בסגל במשחק הערב (ראשון, 20:15, ספורט 1) מול מכבי חיפה ואף לא נסעו עם הקבוצה לבית המלון בחיפה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי