שרון ניסנוב: "נראה שבעונה הבאה נשחק בלאומית"

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | דני מרון

הפועל ת"א ממשיכה בהכנות לרעננה, אחד הבעלים התייחס לירידה האפשרית: "הכי חשוב שמנענו הדממה אחרי הפירוק". לא תינקט פעולה נגד אלימות השוטרים

(גודל טקסט)

 ראשי הפועל תל אביב החליטו שלא לפעול כנגד משטרת ישראל, במטרה להרגיע את הרוחות, לשוב לפעילות מלאה ושקטה לקראת מחזור הסיום נגד הפועל רעננה בו על האדומים לנצח ולקוות למעידה של אשקלון נגד קריית שמונה.

האירועים האלימים אחרי ה-0:0 נגד אשקלון, בהם נפגעו טוטו תמוז ואמו אורית, פיזיותרפיסט הקבוצה ואוראל דגני שהיה מעורב, עוד ישובו לסדר היום מכיוון שהמעורבים צפויים לזימון לחקירה, אולם גורם במועדון אמר הבוקר: "אין כוונה לפעול נגד המשטרה, לא נעשית שום פעולה. פרשת תמוז מופרדת ממצב המועדון שעלול לרדת בשבת ולכולם ברור שהנושא בבדיקת מח"ש וכי לא מדובר בפשע, הרי שגם אנשי הפועל תל אביב הגיעו כדי להפריד ולא כדי להכות את שוטרי היס"מ. צריך להרגיע את הפרשה מכיוון המועדון".


במשטרה טוענים מנגד כי "נחצה קו אדום כששחקנים פעילים תקפו כוח יס"מ ששמר עליהם. לאחר שאלו זיהו אדם זורק בקבוק מים לעבר שחקני הפועל אשקלון, שחקן כדורגל שתוקף שוטרים מפסיק להיות כדורגלן והופך לחשוד. אין לשחקנים חסינות על המגרש ומחוצה לו. החשודים שוחררו ואנו עדין מתחקרים את האירוע".


רייכרט. לא צפוי להמשיך אם הקבוצה תרד (דני מרון)

הפועל תל אביב אסרה על שחקניה להתראיין והיום נציגי הקבוצה אמורים לשוחח עם מי שהיו מעורבים במהלך מול יס"מ בסיום המשחק. במקביל להליך המשפטי הפלילי של תמוז ודגני, הפועל תל אביב תוזמן לבית הדין של ההתאחדות בנושא האלימות וזריקת רימוני עשן ואבוקות על פי דו"ח השופט לירן ליאני. 

אחד הבעלים שרון ניסנוב אמר בנוסף: "נראה כי הפועל תל אביב תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית. החשוב הוא שהצלחנו למנוע הדממה של הקבוצה לאחר הליך הפירוק. אם לא יהיה נס ספורטיבי מקביל בשבת נגד הפועל רעננה ותיקו או הפסד ביתי של הפועל אשקלון, נעשה הכול כדי להציב תקציב גבוה במיוחד שיחזיר את הקבוצה בתוך עונה לליגת העל".

ירידת ליגה תוביל להקמת קבוצה חדשה בה רק אביחי ידין, ג'זף גנדה ומוטי ברשצקי ימשיכו. אריאל הרוש, אדי גוטליב ועומרי אלטמן יעזבו על פי הסכם מוקדם. גם בן רייכרט יעזוב ואיתו ייפרדו איל משומר, טוטו תמוז, ג'ון צ'יבויקה, סער בנבנישתי, חסן אבו זייד, אור אוסטוינד ,שחר הירש, עופר ורטה ודודו ביטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי