אוהדי ב"ש לא יחרימו: אושרה לשימוש המנואלה בטרנר

אוהדי בש חוגגים
אוהדי בש חוגגים | צילום: דני מרון

ארגון UltraSouth כבר הודיע על מחאה, אך לאחר סיור של נציגי משרד הרווחה אושר המתקן והקהל יגיע למשחק ההכתרה מול פ"ת (20:00 בספורט2). אוגו צייץ שלא ישחק

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
 בשורה גדולה לאוהדי הפועל באר שבע. אחרי שארגון UltraSouth הודיע אתמול על החרמת משחק ההכתרה הערב מול מכבי פתח תקווה (20:00, ישיר בספורטHD2) בעקבות שלילת המנואלה, נודע כעת לספורט1 כי לאחר סיור של נציגי משרד העבודה והרווחה, אושרה המנואלה וכבר הערב היא תהיה בשימוש.


כזכור כבר היה שימוש באותו מכשיר המאפשר להניף תפאורות מגג האצטדיון, שנבנתה בהתאם להוראות כל הגורמים הרלוונטיים, אלא שבשבועות האחרונים – כמו גם במשחק העונה הראשון בפלייאוף מול מכבי תל אביב – משרד העבודה והרווחה מנע את השימוש במתקן ואתמול הגיב להודעת החרמה מצד ארגון האוהדים: "מנהל המתקן ומנהל הבטיחות בספורט של האיצטדיון לא אישר את בטיחות המתקן, זאת משום שהרשת מונחת על הרצפה וחוסמת מעברים מסודרים".



שרת התרבות והספורט מירי רגב הייתה אחד הגורמים שהביאו לאישור. האוהדים פנו לשרה וביקשו את התערבותה ואכן רגב נענתה לבקשה והשיחה שלה עם שר העבודה והרווחה חיים כץ סייעה למציאת הפתרון.

 

"האוהדים הם הצבע של הכדורגל ואני שמחה שהפעלת המנואלה שאושרה בכפוף לכללי הבטיחות, תוסיף לאווירה המחשמלת ביציעים", אמרה השרה. לפניכם פוסט החרמת המשחק שכתבו אתמול UltraSouth:




בתוך כך, משטרת ישראל הודיעה כי במהלך חגיגות האליפות הספונטניות בשבת שעברה נצפה אוהד הקבוצה מחזיק אבוקה בידו ובדיקה העלתה כי מדובר בתושב אופקים (יליד 1988), שהובא לחקירה ובסיומה הורחק ל-30 יום ממגרשי הכדורגל.





התמונה שבעקבותיה הורחק האוהד (משטרת ישראל)







ג'ון אוגו לא ישתתף במשחק מול המלאבסים. הקשר הניגרי צייץ בחשבון הטוויטר: "במשחק היום אקבל מנוחה, נשמרים לקראת העתיד. מקבלים היום את התואר".

Resting out in today's game so I gat to keep d shape prepared and ready for the future !!Receiving the trophy today #BacktoBack pic.twitter.com/OdMvrIO2xS

— John Ogu (@ogujohnugo) May 8, 2017
ב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי