תמוז ודגני לא יעמדו לדין על המהומה לאחר אשקלון

טוטו תמוז
טוטו תמוז | דני מרון

בדו"ח השופט נעשתה התייחסות למהומה בסיום המשחק בין הפועל ת"א לאשקלון, אולם תובע ההתאחדות החליט שלא להעמידם לדין. וגם: כל קבוצות הליגה למעט הפועל תל אביב קיבלו את רישיון אופ"א

(גודל טקסט)

 ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שני) על כך שוועדת רישוי המועדונים התכנסה והעניקה רישיונות להתחרות בתחרויות המאורגנות על ידי אופ"א בעונת 2017/8, והקבוצה היחידה שלא אושרה היא הפועל תל אביב שכלל לא הגישה בקשה.

הוועדה, שהינה חיצונית להתאחדות, דנה בבקשות הקבוצות שפונות בנושא להתאחדות לכדורגל במסגרת הליך הרישוי החל מחודש נובמבר ובודקת את עמידתן בנדרש בקטגוריות כוח אדם ומנהלה, משפטית, ספורט, תשתיות ופיננסית. כמובן שמרבית הקבוצות ידעו מראש כי לא ישתתפו במפעלים האירופים, אולם היתרון בקבלת הרישיון הינו קבלת כספים מאופ"א בהתאם להישגי הישראליות בעונה האירופית.

כאמור אושרו כל 13 קבוצות ליגת העל שפנו בנושא, למעט הפועל תל אביב. בכל הנוגע להפועל אשקלון שבחודשים האחרונים סבלה מבעיות תזרים מזומנים, לאחר שהתקבלו הבהרות מהמועדון והוצא לוועדה אישור ניהול תקין, הוחלט להעניק גם למועדון מהדרום את האישור להתחרות במסגרות אופ"א.

עוד הודיעה היום ההתאחדות לכדורגל כי מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס יתייצב ביום רביעי בבית הדין בגין התנהגות בלתי הולמת, זכר להרחקתו במשחק האחרון מול בית"ר ירושלים (5:1), וכמובן שהפועל תל אביב תתייצב בבית הדין בגין התפרעות אוהדים, לאחר מופע הפירוטכניקה ביציעים, וכן בעקבות השלכת כוס פלסטיק לכיוונו של מאמן הפועל אשקלון יובל נעים.


מופע הפירוטכניקה יעלה למועדון ביוקר (דני מרון)

בדו"ח השופט צוין בנוסף כי המשחק הופסק לזמן קצר בשל "רחפן שריחף בגובה נמוך" וכמובן שחלק מרכזי עסק במהומת הענק לאחר המשחק מול אשקלון, ולפי הדו"ח "ניתן היה לזהות בהמולה את טוטו תמוז, אוראל דגני (שלא נכלל בטופס המשחק) ואת פיזיותרפיסט הקבוצה" – אולם למרות כל זאת, החליט תובע ההתאחדות שלא להעמיד את השחקנים לדין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי