קיבל אור ירוק לחזור למכבי ת"א? אוהדי מכבי חיפה מאוכזבים מעטר

אלירן עטר
אלירן עטר | ערן לוף

58% מהקהל הירוק בחר בחלוץ לאכזבת העונה. סגנית האלופה, שנדחתה בחודש ינואר למרות הצעה חסרת תקדים, עשויה לצרפו במידה וטל בן חיים יעזוב. התוצאות בפנים

(גודל טקסט)
עמוד האוהדים הרשמי של מכבי חיפה, המונה כ-95 אלף עוקבים, הפנה סקר לעבר הקהל הירוק ושאל מי מבחינתם הוא השחקן המאכזב של העונה. אלירן עטר, שכבש העונה שבעה שערים – שלושה מהם מהנקודה הלבנה – הגיע למקום הראשון ברוב מוחץ של 58% מהקולות. במקום השני נמצא רועי קהת עם 27% מהקולות ובשלישי ניקיטה רוקאביציה עם 7%. נטע לביא (3%), קמיל ואצק (3%) ועומר דמארי (2%) סוגרים את הרשימה.


רק לאחרונה, כזכור, פורסם על מתיחות קשה בין אלירן עטר לאוהדי מכבי חיפה. מספר שחקנים העידו כי החלוץ חוטף קללות מהקהל ובעקבות כך הוא אינו מגיע להודות להם בסיום משחקים. גורם בקבוצה תקף: "יש כאן קומץ שמבריח שחקנים". החלוץ עצמו סיפר לאתר הרשמי: "למכבי חיפה יש קהל נהדר, אבל יש קומץ שלצערי גדל, פוגע ומקלל אותי באופן אישי. אותו קומץ שפגע בטאלב טוואטחה ויוסי בניון וככל הנראה אני הקורבן הבא. חשוב לי שיהיה ברורשבכל הזדמנות אגיע להודות לקהל הטוב של מכבי חיפה, אשר תומך בכל משחק ובכל מצב".


עטר, כידוע,  הוא אחד השמות הבולטים שאוהדי מכבי תל אביב רוצים לראות לובש צהוב בקיץ. החלוץ כיכב בקריית שלום והיה שם למלך השערים במשך שלוש עונות עד שנמכר לצרפת. במועדון ובסביבת המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף ניסו כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר להחזיר את החלוץ לקבוצה והיו מוכנים לשלם סכום חסר תקדים של 1.8 מיליון יורו לנשיא הירוקים יעקב שחר, אך המהלך לא הושלם לאחר סירובה של מכבי חיפה.


 


 

חידוש המהלך מול מכבי חיפה תלוי בטל בן חיים החלוץ, שבמקרה שימשיך בצהוב וחוזהו הכספי ישודרג, נושא אלירן עטר לא יזכה לקדימות ועשוי אף לרדת מעל סדר היום. היה והחלוץ אכן יימכר לאירופה, המהלך להחתמתו של חלוץ מכבי חיפה יתפוס תאוצה.



החזרה של עטר תלויה בו. בן חיים החלוץ (עדי אבישי)

 

"למכבי תל אביב יש מבחר של שחקני אגף שמאל", אמר גורם בסביבת המועדון. "לצד בן חיים נמצאים יוסי בניון, ארון שוינפלד ושגיב יחזקאל ורק עזיבה של בן חיים תפתח את הדלת לעטר, שעל פי גורמים בסביבתו רוצה מאוד לשוב למועדון". בתוך כך, בסגנית האלופה שואפים לסיים בקרוב את צירופם של עומר אצילי ואופיר דוידזאדה, כשבמועדון הצהוב מודעים לעניין הרב שמגלות הפועל באר שבע ומכבי חיפה בשני השחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי