רשמית: חיים סילבס מונה למאמן עירוני קריית שמונה

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: המאמן שעוזב את רעננה מצטרף לקבוצה של איזי שרצקי: "בטוח שנוכל להצעיד את המועדון קדימה". המטרה הראשונה: צירוף בלם זר

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי. חיים סילבס מונה למאמן עירוני קריית שמונה לעונה הבאה כפי שפורסם לראשונה בספורט1. יחד עימו יגיע עוזרו ברעננה, יניב לביא.


סילבס אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני רוצה לומר בשמי ובשם יניב שאנו שמחים ונרגשים לחתום במועדון כמו קרית שמונה. אנו בטוחים כי בעבודה קשה ובהרבה שמחה ואהבה נוכל להצעיד את המועדון קדימה ולהחזירו למקום הראוי לו".


בראש הרשימה מקווה סילבס להחתים בלם זר משמעותי שיהיה העוגן של מרכז ההגנה.


בס
סילבס ויניב לביא, עולים צפונה (ערן לוף)


במקביל, בעירוני קריית שמונה מבינים כי המשחק הקרוב בשבת מול הפועל אשקלון (20:30, ישיר בספורט1) הוא משמעותי עבור עתיד המועדון.



לאחר התבוסה הקשה מול הפועל כפר סבא, התכנון הוא לעלות עם ההרכב החזק ביותר כאשר הבעלים איזי שרצקי יהיה מעורב בכל הכנות הקבוצה. למעשה השוער איתמר ניצן והמגנים אורן ביטון ועודד אלקיים יחזרו להרכב הראשון. "איזי לא ייתן שהקבוצה שלו תתבזה כמו בשבת האחרונה. יש אפשרות שנפסיד אבל לא נתבזה", אמרו במועדון.


מי שעתידו מעורפל הוא הקשר אופיר קריאף. לשחקן יש חוזה לעוד שנתיים בקבוצה, אבל במועדון מתלבטים אם הם מעוניינים בו ואף ציינו כי אם השחקן יבקש לעזוב את הקבוצה, קריית שמונה לא תעמוד בדרכו. מכבי פתח תקווה הביעה כבר עניין בשחקן. בנוסף בקבוצה מחכים להחלטתו של אחמד עאבד כאשר הנטייה להיפרד ממנו בקיץ. בני סכנין אומנם הביעה רצון בשחקן, אך שם מחכים למינוי מאמן.



קריאף. מכבי פתח תקווה הביעה עניין (דני מרון)


בקריית שמונה מספרים כי מדובר בהליך בירוקרטי בלבד וכי בקרוב יוצג חיים סילבס רשמית. בנוסף הוחלט כי מאמן השוערים ז'ניה דונייב ימשיך בתפקידו גם בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי