אבוקסיס רוצה את כחילה לעונה נוספת בבני יהודה

כחילה
כחילה | עדי אבישי

בשכונה חושבים קדימה: הבלם עשוי להמשיך, הזרים ייפרדו, גולדברג מבוקש בציריך. יונתן כהן יושאל לעונה נוספת?

(גודל טקסט)

כשברקע ההכנות לגמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב בבני יהודה החלו לעבוד לקראת העונה הבאה. המאמן החדש-ישן יוסי אבוקסיס כבר בונה את הסגל שלו כאשר המנכ"ל כפיר אדרי ועוזרו של אבוקסיס ומאמן השוערים, יעקב אסייג ידריכו את הקבוצה בשני המשחקים שנותרו העונה.

אבוקסיס מעוניין להמשיך את השאלתו של הבלם טל כחילה שהגיע במהלך העונה מבית"ר ירושלים וינסה להגיע להסכם עם הקבוצה מהבירה.

מי שיעזוב ויפנה מקום הוא הקשר אמיר עגייב שסגר בבית"ר לשלוש שנים כפי שפורסם לראשונה בספורט1. עגייב ששב בינואר מקפריסין, לא זכה לדקות רבות ומחזיק בכרטיס שחקן חופשי ומעדיף לעזוב את השכונה.

עגייב
עגייב, עולה לבירה (אודי ציטיאט)

מי שצפויים להצטרף אליו הם הבלם מרקו יובאנוביץ' והקשר טיז'אן ג'ייטה למרות שיש לו חוזה לעונה נוספת. הסרבי לא הטביע חותם בהגנה ואילו הגמבי שהגיע בינואר לא התאקלם ואבוקסיס מעוניין להביא זרים חדשים למועדון.

שון גולדברג שחווה עונה מצוינת מבוקש בפ.צ ציריך השווייצרית ועלול לעזוב אך בקבוצה ינסו להמשיך לשאול אותו ממכבי תל אביב כמו גם יונתן כהן, אחד מכוכבי הקבוצה העונה.

כהןאותו הם יצליחו להשאיר? יונתן כהן (דני מרון)

בתוך כך, מאמן הקבוצה בעונה הבאה ובני סכנין לשני מחזורי הסיום, יוסי אבוקסיס, הודה הערב בבית הדין של ההתאחדות שאמר לשופט בהפסד 5:1 לבית"ר "איך שישה שופטים לא רואים שהם משחקים 10 מטר מאיפה שהוצא הכדור" ונקנס ב-2,000 שקלים לצד הרחקה ממשחק אחד על תנאי למשך שנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי