אבו עביד, דני עמוס, וובה בראון ותורג'מן על הכוונת של נתניה

אלונה ברקת אלופה
אלונה ברקת אלופה | דני מרון

העולה החדשה מתכננת רכש מאסיבי על מנת להתייצב בליגת העל ולא לעסוק במאבקי הישרדות. מחלוקת לגבי וייסמן

(גודל טקסט)
במכבי נתניה, העולה החדשה לליגת העל, מבינים כי הקבוצה חייבת לעבור שדרוג רציני לקראת העונה הבאה ולהתחזק כמעט בכל עמדה כדי לא להיות להיקלע במאבקי הישדרות. ארבעה מועמדים יש לקבוצה מהשרון בעמדת השוער: לאריק ינקו מהפועל רעננה כבר הוגשה הצעה מסודרת ופרט אליו מדובר בדני עמוס ממכבי פתח תקווה וברן קדוש מהפועל כפר סבא.


הבלם הקרואטי ברנקו ורגוץ קיבל הודעה כי נתניה מממשת את האופציה עליו, אבל פרט אליו חושבים על שני מגינים ובלם ישראלי. על הכוונת שלושה משחקני מכבי חיפה שלא קיבלו דקות רבות העונה איאד אבו עביד, סאן מנחם ועאיד חבשי שאף הושאל העונה מהירוקים לרעננה. גם מגן הפועל באר שבע בן תורג'מן בא בחשבון.



צלם

בנתניה בראון יקבל הרבה דקות משחק. צילום: אודי ציטיאט



 

בקישור סימנו בנתניה את וובה בראון מהפועל באר שבע וכן קשר זר. עלי מוחמד ודידייה קוגבנייה, שני הזרים שמשחקים בקישור, ימשיכו וייתכן שאף ניקולס אולסק. דיא סבע מחזיק בחוזה לעונה הבאה ובקבוצה מקווים שגם הקפטן ערן לוי יגיע לסיכום כספי וישחק בחוד לצד ברק בדש.



 

שון וייסמן מתנדנד משום שמכבי חיפה דורשת דמי השאלה עבור החלוץ ובשלב זה נראה כי בנתניה לא מוכנים לשלם. אם וייסמן לא יגיע תנסה הקבוצה להביא קשר ישראלי במקום זר ותחפש חלוץ זר בעל מהירות גבוהה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי