הפועל באר שבע נערכת לחגיגות, השיחות עם איינבינדר יואצו השבוע

הפועל באר שבע חוגגת אליפות
הפועל באר שבע חוגגת אליפות | צילום: דני מרון

קרוב למחצית מתושבי העיר יגיעו לחגיגות האליפות (שבת, 21:30), המגעים עם קשר בית"ר ירושלים יקבלו תאוצה לאחר המשחק ביום שני

(גודל טקסט)
 אל תעירו אותם מהחלום. רבבות מתושבי בירת הנגב צפויים להשתתף במוצאי שבת (החל מ-21:30) בחגיגת האליפות הרשמית של הפועל באר שבע. לפי הערכות קרוב למחצית מתושבי העיר יזרמו לרחבה שבין המשכן לאומניות הבמה לבין בניין עיריית באר שבע. כ-400 שוטרים ו-350 מאבטחים פרטיים ישמרו על הסדר הציבורי בזמן שאליניב ברדה יניף את הצלחת לעיני ההמון הנרגש.

 

ההצדעה לאלופת המדינה כרוכה גם באילוצים ומגבלות. מושגים כמו "עוצר חלקי" ו"כתר נושם" קיבלו פירוש חדש, בהתחשב בעובדה  שצירי תנועה מרכזיים הסמוכים לאזור החגיגות נסגרו לתנועה החל מהיום בשעות הצהריים ועד אור ליום ראשון. לקראת האירוע ובמהלכו תוגבל כניסת כלי-רכב פרטיים למתחם החגיגות ותיחסם התנועה במספר כבישים ראשיים – רק תחבורה ציבורית תורשה לנוע בהם. במופע המרכזי, שיתנהל בהנחייתו של צביקה הדר, ישתתפו שלומי שבת ועוד מספר אמנים. האירוע יגיע לנקודת השיא סמוך לחצות כששחקני הקבוצה יעלו בזה אחר זה לבמה, בליווי זיקוקי דינור.  


 

בהידום תרועת הפסטיבלים יחזרו לביזנס. בחדר ההלבשה האדום שוררת דריכות לקראת השיחות האישיות שינהל המאמן ברק בכר עם שחקניו. רגישות במיוחד יהיו השיחות עם כמה שחקנים שעתידם המקצועי לוט בערפל. אחד מהם הוא אובידיו חובאן שמסיים חוזה וצפוי לעזוב. תהיה אשר תהיה תחנתו הבאה של הרומני, בטרנר מעריכים את תרומתו בשלוש השנים האחרונות וערים לעמדת חלק גדול מהאוהדים התומכים בהשארתו. "כל מילה טובה שתיאמר על חובאן מקובלת עלינו, הוא אחד הזרים הטובים ששיחקו פה", אמרו בקבוצה. "עם זאת, התמונה הכללית מחייבת אותנו לפעמים להשאיר את הרגש בצד. בסופו של דבר השיקולים המקצועיים מכריעים".

 

שמו של דן איינבינדר, קשרה של בית"ר ירושלים, מסומן במחברת של בכר. המהלכים לקראת צירופו של איינבינדר יצברו תאוצה לאחר משחק הליגה ביום שני הקרוב, שבו תארח קבוצתו את הפועל באר שבע. לאחר המשחק יורשו חלק מהזרים לצאת לחופשה בחו"ל, מה שיעמיד לרשות הצוות המקצועי סגל מצומצם למשחק הליגה האחרון מול סכנין.




דן איינבינדר. בדרך לאלופה. צילום: ערן לוף

 

ההכנות לעונה הבאה ייפתחו ב-12 ביוני, וכעבור שבוע תצא האלופה למחנה אימונים בן עשרה ימים בפולין. מבין השחקנים המושאלים טובים סיכוייו של עמית ביטון לחזור לסגל הרחב של האלופה בסיומה של תקופת ההשאלה להפועל תל אביב. למרות שעסקת השאלתו של דן ביטון למ.ס אשדוד תסתיים בעוד שנה, ייתכנו התפתחויות בעניינו. אין להוציא מכלל אפשרות שבאר שבע תנסה להחזיר אותו הביתה כבר בקיץ הקרוב.

 

בלי קשר לפסטיבל התקשורתי שליווה את החתמתו של דור אלו, נשמעים קולות הקוראים לעכב את שחרורו של בן ביטון. בכר אמנם הצהיר שהוא לא מתכוון להחזיק בכוח שחקנים שרוצים לעזוב, אבל ייתכן שתיעשה הערכה מחודשת בעניינו של המגן התוקף שמעוניין לשחק באירופה ובסביבתו טוענים שקיבל הצעה מגנט הבלגית. "אני לא חושב שעזיבתו של בן ביטון עומדת כרגע על הפרק", אמר גורם בכיר במועדון. "הוא חתום אצלנו עד 2018, לא בטוח שהוויתור עליו משתלב כרגע עם האינטרס שלנו".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי