שחקנים בהפועל ת"א התקשו לישון: "חוששים שיפגעו בנו"

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

במועדון מודים שהלחץ עצום ואין איך להרגיעו. אדי גוטליב אמור לפתוח על אף התנגדויות של גורמים בהנהלה, המשטרה צפויה לזמן את הבלם לתשאול אחרי המשחק. האחים ניסנוב שוחחו עם השחקנים

(גודל טקסט)
 האירוע הסוער אתמול במתחם חודורוב, בו פרצו עשרות אוהדי הפועל תל אביב למגרש ותקפו את השחקנים, משפיע על ההכנות האחרונות של הקבוצה למשחק הערב נגד הפועל רעננה (20:30).


המשטרה, שעצרה אתמול שלושה אוהדים לחקירה, תמתין עד לסיום המשחק הערב באצטדיון בנתניה כדי לזמן את הבלם אדי גוטליב ומעורבים נוספים באירוע האלים לתשאול. כוחות משטרה הוזמנו למשחק הערב והם יהיו פרוסים בתוך יציעי אוהדי הפועל תל אביב מחשש לתקריות והפרות סדר אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית.

 

 

המאמן מנחם קורצקי, לרשותו יעמוד סגל חסר, שקל שלא להרכיב את הבלם אדי גוטליב בהרכב הראשון בשל התקרית, אבל נכון לעכשיו ולאחר שקיים שיחה עם הבלם הוא אמור לשחק הערב.


גורמים בסביבת הפועל תל אביב אמרו לספורט1: "ההנהלה צריכה למנוע מאדי גוטליב להיות הערב בסגל למשחק רק מהסיבה שהוא התעמת וענה לאוהדים שקיללו אותו ללא הפסקה. אדי גוטליב היה אמור להבליג כי ברגע שההנהלה נתנה לאוהדים להיות באימון, קללות הן חלק מהמשחק כשהאוהדים נמצאים עם רגל וחצי בלאומית".




גוטליב. חילוקי דעות אם הוא צריך לפתוח הערב (דני מרון)


הלחץ  סביב המועדון עצום ושום ובמועדון מודים שאין אך להרגיע את האווירה. האחים איציק ושרון ניסנוב אמורים לשוחח עם השחקנים בחדר ההלבשה וכבר משעות הבוקר המוקדמות נערכות שיחות בין השחקנים ובין עצמם, שיחות שמובילים הקפטן אביחי ידין ואריאל הרוש. מספר שחקנים העידו בפני מקורביהם כי התקשו להירדם בלילה מעצם המחשבה על ניסיון האוהדים לפגוע בהם.



בסביבת המועדון הוסיפו:"גם אם הפועל ת"א תישאר בליגת העל רוב השחקנים לא ימשיכו כי בליגה בה הפועל כפר סבא לאחר17 משחקים ללא ניצחון יכולה לשרוד הערב, גם קבוצת הנוער שלנו מחוזקת הייתה יכולה לשרוד בליגת העל".



שחקן בקבוצה סיפר הבוקר למקורביו: "אי אפשר לדעת איך התקרית מאתמול תשפיע, חלק מהשחקנים הבטיחו כי ילכו לתפילה בבית כנסת. תוצאת המשחק של הפועל אשקלון תהיה ידועה לנו מתגובות האוהדים ביציע, אנחנו מאמינים שננצח את הפועל רעננה עבור עצמנו ובשביל האוהדים האמיתיים של הפועל תל אביב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי