מכבי ת"א תיפגש עם בניון ובן חיים הבלם אחרי גמר הגביע

יוסי בניון
יוסי בניון | צילום: ערן לוף

הצהובים שמתכוננים למכבי פ"ת ידונו גם עם יצחקי, אלברמן ושפונגין לגבי עתידם במועדון. רפואה: "כל עוד יש סיכוי, מאמינים שאפשר לסיים במקום ה-3"

(גודל טקסט)
 מכבי תל אביב תתארח מחר (20:15, שידור ישיר בספורטHD2) אצל מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה, במשחק שחשוב לצהובים לשמור על קו הניצחונות לקראת משחק גמר גביע המדינה ב-25 במאי נגד בני יהודה.


 

מהמשחק ייעדרו שני המוצהבים הבלם טל בן חיים ודור מיכה כשפרדראג ראיקוביץ', איתן טיבי ואבי ריקן גוררים ארבעה כרטיסים צהובים וספיגת צהוב נוסף מחר תושיב אותם ביציע באצטדיון טדי במשחק הגמר.


 

גורם במועדון אמר: "עניין הכרטיסים הצהובים מוכר לכולנו ומי שייכנס לראש של המאמן יוכל לפחות לנחש מה הוא חושב". המאמן ליטו וידיגאל כבר הבהיר כי למכבי תל אביב סגל רחב, וכל אחד יכול להיות מועמד להרכב. המאמן ימתין למשחק נגד מכבי פ"ת כדי לראות אם ראיקוביץ' יפתח בהרכב או לא.



ראיקוביץ'. יפתח נגד מכבי פ"ת? (דני מרון)

 

באימונים האחרונים תורגלו מספר מערכים והבשורה המשמחת היא ההחלמה של ברק יצחקי מהפציעה והחלמתו של שגיב יחזקאל שהיה חולה. בנוגע להכנות עונה הבאה, מחנה האימונים נקבע להתקיים באוסטריה ותיאומים אחרונים בנושא התאריך הסופי ויריבות האימון ייקבעו לאחר גמר גביע המדינה.

בנוסף, נכון לעכשיו לא נערכה שום שיחה עם השחקנים גל אלברמן, יובל שפונגין, עומרי בן הרוש, הבלם טל בן חיים, יוסי בניון וברק יצחקי שמסיימים חוזים, והובהר להם כי מיד לאחר הגמר כולם יוזמנו לשיחה בנושא המשך דרכם בקבוצה.


מכבי פתח תקווה מחפשת לשבור את הרצף מול מכבי תל אביב

כשהיא עם סיכויים נמוכים לסיים במקום השלישי, מכבי פתח תקווה תארח מחר (ראשון, 20:15, ספורט1) את מכבי תל אביב למשחק בעיקר על היוקרה. הכחולים לא ניצחו את מכבי תל אביב מאז המחזור האחרון בעונת 2014-2015 וירצו לעשות זאת, במיוחד לנוכח הסגל הקצר של הצהובים.


המאמן קובי רפואה יקבל חזרה לסגל את המגן השמאלי נאור פסר, שיפתח דווקא בעמדת המגן הימני במקומו של חגי גולדנברג שסופג מכאבים ברגלו, נטש את האימון. ההפתעה מגיעה מכיוונו של אורי מגבו, שלמרות התחזית שגמר את העונה, יחזור ישירות להרכב במקומו של שמוליק מלול.


רר
רפואה, אופטימי (עדי אבישי)


רפואה יחזור למערך של שני בלמים  כאשר הרומני מיחאי רומן ישוב להרכב. גיא מלמד ואליסון דוס סנטוס, שלא יהיו מחר בסגל ככל הנראה סיימו את העונה. התלבטות קיימת בין ננאד אדאמוביץ' לגידי קאניוק כשנראה שהראשון זוכה לעדיפות.


בראיון לקראת המשחק, אמר המאמן קובי רפואה לספורט1 לקראת המשחק: "כל עוד יש סיכוי, אנחנו מאמינים שאפשר להגיע למקום ה-3. בלי שום קשר אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום משני המשחקים האחרונים. יש לנו משחק מאוד קשה וזה לא משנה באיזה הרכב מכבי מגיעה. יש להם סגל גדול ושחקנים טובים".


אווירת סוף העונה: "השחקנים יודעים שהם צריכים להיות מחויבים גם בסיטואציה הזאת וגם אם לא היה סיכוי למקום שלישי. תמיד זוכרים את סוף העונה. אני בטוח שהשחקנים רוצים ואני מקווה שנראה את זה במגרש".


ההרכב החסר: "זה לא משנה עם איזה הרכב הם משחקים. כמו שהיה בשבוע שעבר בב"ש שבאו בהרכב חסר, אבל ההרכב השני שלהם הוא חלום של כל מאמן בליגת העל. אנחנו לא מסתכלים מי משחק ומי לא, הם קבוצה חזקה וטובה וניערך בהתאם".


רומן
ישוב להרכב, מיחאי רומן (עדי אבישי)


החזרה לכושר: "ברגע שאתה עושה ניצחון אחד, שמחת החיים והביטחון של השחקנים חוזרים. נקלענו למצב של חוסר ביטחון שנבע מעוד הפסד ועוד הפסד. הניצחון בסכנין נתן הרבה אוויר לכולם והתיקו בב"ש גם".


הראש של מכבי בגמר הגביע: "אני לא חושב שהראש בגמר הגביע. יש לנו משחק מאוד חשוב בראשון. כל עוד יש סיכוי למקום שלישי נעשה את המקסימום. שיגיע גמר הגביע נסתכל על זה".

הרכבים משוערים:

מכבי פתח תקווה: דני עמוס, נאור פסר, קרלוס קוויאר, עומר דנינו, אורי מגבו, לירוי צעירי, רומאריו פירס, ננאד אדאמוביץ' (גידי קאניוק), לידור כהן, מנור סולומון ומיחאי רומן.


מכבי תל אביב
: דניאל ליפשיץ, אלי דסה, שרן ייני (רמון רומא), איגור פיליפנקה, אבי ריקן, גל אלברמן, אליאל פרץ, רובן מיקאל, ארון שוינפלד, וידאר קיארטנסון, יוסי בניון (טל בן חיים החלוץ).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי