נעים: היו לנו אוהדים בכל המדינה, אין לזה אח ורע

יובל נעים
יובל נעים | צילום: אודי ציטיאט

מאמן הפועל אשקלון לא הסתיר את התרגשותו אחרי ההישארות של קבוצתו: "צריכים לעכל את מה שעשינו". אבוחצירא: "חלמתי על הרגע הזה בלילות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הפועל אשקלון גברה 1:2 על עירוני קריית שמונה במחזור הסיום של הפלייאוף התחתון, ולמרות כל הסיכויים הבטיחה את הישארותה עונה נוספת בליגת.


מאמן הקבוצה יובל נעים שלא הצליח לעצור את התרגשותו אמר לאחר המשחק: "זה משהו מטורף. אני חושב שנלחמנו עם הרבה דברים מסביב, התחלנו את המשחק לא טוב וקיבלנו שער. קבוצה אחרת הייתה נשברת, אבל החילופים הצליחו ושינו את המומנטום. אנשים צריכים להבין שאף אחד לא שונא את הפועל ת"א ומאחל להם לחזור לליגת העל כי שם מקומם".

הביקורות כלפיו: "תסתכלו ברזומה ובהישגים שלי, אבל יש כאלה שאוהבים להנמיך. מגיעה מילה טובה למשפחה שסבלה אותי בתקופה האחרונה. הקבוצה עברה תקופה קשה וזה דבר מדהים מה שקרה פה. אני יחושב שאין לזה אח ורע בכדורגל הישראלי. אני חושב שעשינו דבר ענק ונצטרך להירגע כמה ימים ולהבין מה עשינו".




"לא היה קל לסבול את יובל נעים בתקופה האחרונה" (אודי ציטיאט)


אם אנשים רצו שאשקלון תישאר: "אני חושב שהיום היו לאשקלון הרבה אוהדים במדינה, ושאוהדי שאר הקבוצות הזדהו עם אשקלון. עשינו פה עבודה מטורפת בשבוע האחרון והמשחק הזה היה סופר משמעותי מבחינת יובל נעים ומבחינת השחקנים כי אם היינו יורדים ליגה היה קשה מאוד להבטיח את הדבר הזה, אבל ברגע שנשארנו נוכל להתקדם. אני רוצה שששת הזרים ימשיכו".

המאזן האישי שלו: "השארתי קבוצות בליגה. יובל נעים אף פעם לא ירד ליגה, ופחדתי שהסטטיסטיקה תיפגע. רוצה להודות לעירייה שהמצב רוח שנתנה לאוהדים של אשקלון יש לזה מחיר". 

העתיד: "ננוח קצת ואם ירצו שאמשיך נדבר. מודה לכל הצוות שלי, לא היה קל לסבול את יובל נעים בתקופה האחרונה ונראה, אלוהים גדול".


גם כובש שער הניצחון ירדן אבוחצירא דיבר לאחר המשחק: "לא מעכל את זה בכלל. הרבה זמן לא שיחקתי מקצועית, לא הייתי בכושר טוב אבל באמת ששבועיים אני חולם על זה כל לילה ואני שמח, אתם לא מבינים כמה".



אבוחצירא. חלם על זה כל לילה (אודי ציטיאט)


"אחרי שספגנו גול לא ראיתי איך זה קורה, חשבתי שהחלום נמוג אבל פתאום השווינו משער גדול והרגשתי שזה הזמן שלי. הגביהו קרן ונגחתי עם כל הלב וכל הנשמה. גם כשלא שיחקתי תמיד התאמנתי ותמכתי ובסוף הכל משתלם".


יובל נעים: "כל משחק, כל דקה הבן אדם בטירוף. הוא אוהב את זה ברמות שאתם לא מתארים לעצמכם. הוא ככה כל משחק וכל אימון, לא נח לרגע. בטירוף לנצח ולשמור אותנו כמו שאנחנו".


ההישארות על חשבון קבוצות אחרות: "קבוצות אחרות? קבוצה אחרת. כמו שיובל אמר כמה פעמים, זה הכי פופוליסטי להגיד שהפועל ת"א חשובה לליגה. אם היא חשובה, שתישאר על הדשא. אנחנו עשינו את שלנו, התאמנו והתכוננו ובסופו של דבר הכל השתלם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי