גיא גרוס חתם רשמית במכבי נתניה: שמח ונרגש

גיא גרוס
גיא גרוס | פייסבוק nim group

בלם הפועל ראשון לציון נרכש תמורת 100 אלף שקל וחתם לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות. ליאור נרקיס יופיע באצטדיון בחגיגות העלייה

(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה הערב (ראשון) רשמית על החתמת רכש ראשון לעונה הבאה בליגת העל. בלם הפועל ראשון לציון, גיא גרוס, חתם בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות באמצעות סוכנו אדם קידן. גרוס סגר בנתניה כבר בינואר והיא הפעילה את סעיף היציאה בחוזהו ורכשה אותו תמורת 100 אלף שקל. גרוס העדיף את נתניה על פני שלוש קבוצות נוספות בליגת העל, ביניהן בית"ר ירושלים.

"אני שמח ונרגש להגיע למועדון גדול כמו מכבי נתניה, מחכה להתחיל את העונה הבאה ולקחת חלק בפרויקט הגדול שנקרא מכבי נתניה", אמר הבלם לאתר הרשמי של המועדון. גרוס ישחק לראשונה בליגת העל לאחר ששיחק בעבר בהפועל כפר סבא וכאמור בשלוש העונות האחרונות בראשון לציון.

מלבד גרוס, סגרה נתניה עם החלוץ עדן שרם מבית"ר תל אביב/רמלה ובקרוב תודיע רשמית על החתמתו. ערן לוי האריך ביום שישי את חוזהו בעונה אחת והצטרף לשלושת הזרים: עלי מוחמד, דידייה קוגבנייה וברנקו ורגוץ' שימשיכו.

מחר (שני) תחגוג נתניה רשמית את העלייה במשחק הבית האחרון לעונה מול הפועל קטמון. פאן זון מיוחד ייפתח שעתיים לפני המשחק ובסיומו יופיע הזמר ליאור נרקיס מול האוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי