נעים: בנין מדבר מתוך תסכול, רב עם 51 מתוך 50 אנשים והכלב שקשור לגדר

יובל נעים
יובל נעים | אודי ציטיאט

עימות חריג בשידור חי. מאמן אשקלון עקץ את הפרשן ב-103FM וירה: "אם אאמן את חיפה, לא יהיה כזה פער ממכבי ת"א". בנין ענה: "לא יודע להעמיד קבוצת כדורגל". על קופמן: "שיחליף חיתול, הוא עכבר ולא קוף"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון ויובל נעים שרדו אמש (שבת) בליגת העל. למרות שרבים הספידו את הקבוצה הצנועה מהדרום, הצליח נעים להשאיר מאחור את הפועל תל אביב והפועל כפר סבא. "המסקנה הראשונה היא שצריך לעשות קבוצה טובה מהקיץ ולא מינואר", הסביר נעים ב-FM103.

עתידו באשקלון: "זה עניין של הצעות ופרנסה. אתה יכול לשבת בחוץ ולא לעבוד. יהיו לנו נתוני פתיחה הרבה יותר טובים מהעונה הזו. השחקנים שהגיעו בינואר לא היו בכושר ולקח להם חודש וחצי להיכנס לעניינים. קשה להביא שחקנים זרים וישראלים להפועל אשקלון. השוק מאוד דל וברגע שהשחקן טוב, יש לו מקומות שהוא מעדיף על פני אשקלון. אם נצליח להשאיר את הזרים ונתמקד בישראלים אנחנו נצליח לעשות קבוצה טובה ולברוח לכיוון מרכז הטבלה".

ההתנהגות שלו על הקווים: "אני לא טלית שכולה תכלת, לפעמים עושה דברים שאני מצטער עליהם, אבל אם יציגו את הדברים בצורה נכונה ואקבל ביקורת, זה בסדר. תמיד יובל נראה דמות מאיימת, מציגים את הדברים בצורה לא נכונה. יש לי המון חברים בתקשורת, אבל מי מהם סידר לי משהו כשלא הייתה לי קבוצה?".

נעים
רק מוטיבטור? נעים (דני מרון)

מערכת היחסים עם אבי נמני: "אנחנו אוהבים להעריך בני אדם בלי קשר לתפקיד שלהם. אני ואבי חברים הרבה לפני הכדורגל".

האפשרות שיאמן קבוצה גדולה: "אני יכול להבטיח רק דבר אחד, אם אי פעם אני אקבל את מכבי חיפה – ההפרש מהאלופה לא יהיה 45 נקודות. אני מקבל מאנשים ברחוב ומאמנים הערכה גדולה, אבל לא מבעלי הקבוצה. ברק בכר עושה הצלחה גדולה ומגיע לו כל הכבוד".

הדברים של טל בנין: "לא יודע מה יש לו נגדי. הוא מדבר כל הזמן מתוך תסכול ובא בטענות למאמנים. הוא יכול לבוא בטענות ליובל נעים? הוא אימן באחי נצרת, הפועל חיפה ומכבי נתניה. הוא רב עם 51 אנשים מתוך 50 ורב עם כלב שקשור לגדר בהפועל חיפה. הוא לא יאמן כדורגל בחמש השנים הקרובות בישראל, לא ייקחו אותו, אני יכול להתחייב על כך. למה הוא כועס עלינו? הוא יכול להגיד שאשקלון לא מאומנת? למה לא משתיקים אותו?".

נעים
מוכן להגיע להפועל תל אביב ומכבי חיפה, נעים חוגג (אודי ציטיאט)


אפשרות שיגיע להפועל תל אביב
: "6,500 איש צועקים בשמו של המאמן מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה? אחרי מה שקרה לי עם הפועל ת"א, נראה לי שאני מסומן שם. אני מוכן לבוא לשם, רק אם יעשו תקציב גבוה. אם אני יורד ללאומית, זה רק לקבוצה עם דומיננטית עם תקציב גדול".

בנין: "מבחינת כדורגל אין אצלו שום דבר, רק מוטיבטור"
טל בנין הגיב לדבריו של יובל נעים: "אני לא מהעדר של בעלי האינטרסים, אני לא חושב שיובל הוא מאמן העונה. תוצאות? 31 אחוזי הצלחה. אמרתי שיובל הוא מוטיבטור והשחקנים שלו בטירוף, זה חלק מהכדורגל וזה בסדר. מבחינת טביעת אצבע והעמדה על המגרש? זה לא בא לידי ביטוי. יש אלמנטים של עמידה בסיסית שאתה יכול לראות בכל קבוצת כדורגל. ברגע שאתה רואה את זה מספר פעמים ובמשך שלוש שנים זה לא משתפר, זה אומר דרשני". 

קפטן הנבחרת בעבר הוסיף: "יובל נעים הפך להיות פסיכולוג השנה? אני איש מקצוע. אני שיחקתי באיטליה. זה משעשע אותי שיום אחרי הישג נפלא שהושג בחסות הורדת תשע נקודות להפועל ת"א, יובל בוחר לספר על צ'יזבטים מקריית חיים". לאחר דין ודברים, רון קופמן בחר להוריד את טל בנין מהקו.

טל בנין, שהורד על ידי רון קופמן, סימס ליוני הללי את הטקסט הבא: "אשמח ללמד את רון קופמן כדורגל ודברים נוספים. מה שקרה עכשיו לא מוסיף לכם כבוד. אם רון קופמן מרגיש גיבור, שיחליף חיתול. הוא פחות קוף, יותר עכבר. מי הוא בכלל שיוריד אותי מהקו?"

בנין
בנין. "למדתי כדורגל בצרפת ואיטליה" (ערן לוף)

"למדתי כדורגל לא רק בישראל, אלא באיטליה ובצרפת. שם היה קשה להתקבל ולשחק. למדתי גם כמאמן, לא רק כשחקן. תמיד האנשים שסיקרו אותי אמרו שאני מאמן על המגרש. בחיים שלי לא הסתמכתי על קשרים, רק על כישורים. דרך ארץ קדמה לתורה, אם יובל מבקר גם אותי וגם את שלמה שרף, זה רק מראה מי הוא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי