צפו בתקציר: שער ובישול לסולומון, 1:2 למכבי פ"ת על מכבי ת"א

מנור סלומון
מנור סולומון | עדי אבישי

טל בן חיים החלוץ ישב ביציע וראה את היורש שלו במלאבס מככב. לידור כהן ניצח בדקה ה-93. אוהדי הצהובים חגגו את הירידה של הפועל עם שירים ונאצות

(גודל טקסט)

מנור סולומון כבש ובישל והגיע עוד לכמה וכמה הזדמנויות ב-1:2 של מכבי פתח תקווה על מכבי תל אביב. הילד בן ה-17 פתח ואליו הצטרף במחצית השנייה תאי בריבו בן ה-18. מזכיר לכם משהו? כן את טל בן חיים ועומר דמארי מהעשר הקודם. כשאבי לוזון התלהב משני הצעירים שלו רבים הרימו גבה, אבל השאר היסטוריה.

וגם הערב (ראשון) כבר הוליכו הצהובים 0:1 משער של אבי ריקן ונראו בדרך לדכא את המלאבסים בפעם השביעית העונה, כשסלומון החליט לאפס את הרגל אחרי כמה החמצות קודמות וקבע 1:1. ואז בעוד האורחים לוחצים כדי לחזור ליתרון שוב הגיח סלומון כרוח סערה ופיטם את לידור כהן בשער ניצחון בדקה ה-93.

אוהדי הצהובים לא לקחו קשה את הנעשה על כר הדשא.. שום דבר, גם לא הפסד בדקה ה-93 יכול היה לקלקל את יום חגם – ירידת היריבה העירונית לליגה הלאומית. שירי נאצה וגם מלל ציני משעשע על השיר המוכר של האדומים (יום שישי. ערוץ 5. שעה שלוש).

 
הרכבים
מכבי פ"ת: יוסי גינצבורג, נאור פסר, עומר דנינו, קרלוס קווייאר, אורי מגבו, רומאריו פירס, לירוי צעירי, מנור סלומון, לידור כהן, מיחאי רומן, ננאד אדאמוביץ' (גידי קאניוק 46).

מכבי ת"א:
דניאל ליפשיץ, אלי דסה, איגור פיליפנקה, איתן טיבי, שרן ייני, גל אלברמן, רובן מיקאל, אייל גולסה, אבי ריקן, שגיב יחזקאל , וידאר קיארטנסון.


מהלך המשחק

דקה 1

אוהדי מכבי תל אביב אמנם הגיעו במספר מועט (כ-2,0000 בלבד) אבל הפגינו את כוחם עם מודעות אבל ליריבה העירונית הפועל ובשירת "אלו מת" כשמגן מכבי פתח תקווה קיבל מגן הוקרה ממועדונו לפני שהוא עובר להפועל באר שבע.

צלם

צלם
 את אוהדי מכבי מעניין הערב רק דבר אחד: הירידה של הפועל. צלם: עדי אבישי


דקה 17

מגבו פרץ משמאל והגביה נהדר אבל סולומון מחמישה מטרים בעט לשחקים. איזו החמצה!



דקה 25

הגבהה של ריקן, גינצבורג שמט, ייני שלח את הריבאונד בנגיחה למסגרת אבל דנינו הציל מהקו.


דקה 33

בעוד על המגרש לא קורה כמעט כלום, אוהדי מכבי תל אביב מגבירים קצב: "הפועל. תל אביב. בלאומית", וגם "יום שישי. ערוץ 5. שעה שלוש". וגם שיר האונס, וקללות גזעניות נגד סלים טועמה.

דקה 49
שוב כדור שהוגבה לרחבה, שוב סולומון מיקם את עצמו מצוין אבל הנגיחה הלכה מעל למשקוף.

דקה 52
כדור עומק של גולסה מצא את קיארטנסון מול גינצבורג, אבל האיסלנדי ניסה לעבור שוער פתח תקוה במקום להקפיץ מעליו ונעצר. איזו החמצה!

דקה 60
0:1 למכבי תל אביב –  יצחקי שנכנס כמחליף לצד בניון והכניס הרבה אנרגיה לצהובים החל במהלך בכדור עומק לדסה, המגן המשיך למרכז הרחבה, מיקאל דילג וריקן בעט חזק ונעץ את הכדור פנימה. שער שני שלו בשני המשחקים האחרונים.

דקה 67
יצחקי זרק על קו שמאל שני מגינים, אבל בחר משום מה למסור בראבונה והכדור הלך. דקה אחר כך פרץ דסה על קו ימין, חדר לרחבה אבל ההקשתה שלו הלכה מעל המשקוף.


דקה 73
1:1 – קאניוק חטף במרכז ושלח ימינה, סולומון פתח מבערים וכבש בין רגליו של ליפשיץ. יופי ילד!


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי