דוס סנטוס צפוי להיפגש ביממה הקרובה עם ראשי מכבי חיפה

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | צילום: אריאל שלום

לספורט1 נודע כי בלם מכבי פתח תקווה אמור לסכם תוך 24 שעות על תנאיו ולחתום לאחר המשחק בין הקבוצות. הוחלט לשחרר את כל הזרים למעט קגלמאכר. הקהל ממשיך במחאה

(גודל טקסט)
 מכבי חיפה תחזור היום (שני) לאימונים לאחר יום חופש בעקבות ההפסד לבני סכנין, שקבע כי הקבוצה תסיים את הליגה במקום השישי. הירוקים ישחקו בשבת את המחזור האחרון ויפגשו את מכבי פתח תקווה, אך במועדון כבר חושבים על העונה הבאה.


לספורט1 נודע כי ביממה הקרובה ייפגשו ראשי המועדון עם הבלם אליסון דוס סנטוס ויסכמו על כל הפרטים האחרונים ובכל מקרה ההודעה הרשמית צפויה להיות לאחר המשחק בין השתיים. גם המגן פלוריאן קליין צפוי לתת את תשובתו החיובית ויהיה הזר הנוסף של הירוקים.


כמו כן, אחרונה נערכו מספר פגישות בין המאמן גיא לוזון לבין הצוות הניהולי ונראה כי התקבלה ההחלטה לשחרר את כל הזרים פרט לגארי קגלמאכר. הבעיה הגדולה של חיפה היא סביב הבלם הולמאר איולפסון, שיש לו חוזה לעוד ארבע שנים ובחיפה יבדקו אופציה להשאילו אם לא יתקבלו הצעות לרכישתו. במועדון מבינים כי הדבר תלוי במשא ומתן כספי ואם לא תימצא העסקה המתאימה, איולפסון יהיה הזר השישי.



איולפסון. יצליחו למצוא לו קבוצה לעונה הבאה? (ערן לוף)


עוד התקבלה החלטה כי המגן השמאלי החדש יהיה זר. בתחילה חשבו בחיפה למצוא מגן שמאלי ישראלי, כאשר צמד הבלמים ומגן ימני יהיו בוודאות זרים, אך לאחרונה הבינו כי אין מגן שמאלי מתאים ויעברו לאופציה של מגן זר. מי שאמור לבחור את הזרים החדשים יהיה המנהל הספורטיבי כאשר יוחתם ובחיפה מעכבים את ההחלטה כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור המועדון.


בגזרת הישראלים עלה שמו של בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב. לוזון שאימן את הבלם בהפועל תל אביב, מחזיק ממנו ובחיפה ינסו לרכוש את כרטיסו. גוטליב עצמו מעדיף הצעות מהליגה הרוסית. מי שעוד אמור לעשות את המעבר מאדום לירוק הוא עומרי אלטמן. בחיפה כבר עוקבים מאז חודש ינואר אחרי השחקן ולמרות שלאחרונה היו מי שפקפקו בהבאתו של הקשר שהפגין יכולת בינונית לאחרונה, נראה כי הסכום הזול במעבר בכל זאת יגרום לחיפה להביאו למועדון. בחיפה גם ימשיכו לעקוב אחר המשא ומתן בין הקשר עומרי אצילי למכבי תל אביב ואם השחקן לא יחתום שם, הוא שוב יעלה על הפרק אצל הירוקים.


אוהדי מכבי חיפה מוחים. לא יגיעו גם למשחק הקרוב. צילום: אודי ציטיאט



האוהדים יחרימו גם את המשחק מול מכבי פ"ת

אוהדי מכבי חיפה ימשיכו במגמה של החרמת משחקים גם במשחק האחרון של העונה מול מכבי פתח תקווה. ארגון הקופים הירוקים הודיע כי לא יגיע למשחק הקרוב כנקיטת צעדים כנגד המועדון.

 

בהודעת הארגון נכתב: "עוד מספר ימים תיגמר עוד עונה שכל אוהד מכבי יעדיף לשכוח. לאורך כל העונה עודדנו ודחפנו את הקבוצה יחד איתכם הקהל, כולנו חיכינו לראות השנה את מכבי חיפה החדשה ונתנו גב למועדון ליישם את המודל החדש שניסו לבנות כאן מתחילת העונה. אך ככל שעבר הזמן ראינו איך עוד ועוד שינויים שנעשו נכשלים או לא מיושמים בצורה מספיק טובה, והמגמה השלילית שהמועדון נמצא בה בשנים האחרונות ממשיכה. מגמה שלילית המתבטאת ביכולת על המגרש ובכל המערך המקצועי והניהולי. בחודש האחרון נעשו פעולות מחאה מצידנו לאחר שכישלון הקבוצה העונה הוביל לא פעם להפסדים מבזים ויכולת שממנה אי אפשר להתעלם עוד".

 

הפסקת העידוד במהלך המשחקים האחרונים, הגעה לאימון הקבוצה, החרמת משחק החוץ מול בני סכנין במחזור האחרון – צעדים שנועדו להבהיר שאנו לא מסתפקים בשינוי מערכתי בלבד, צריך להפיק לקחים מטעויות העונה וליישם את המודל בצורה הרבה יותר מקצועית, לתת לאלה שמונו ועוד ימונו לקראת העונה הבאה את כל הכלים שעומדים לרשות המועדון על מנת להראות תוצאות בשטח, ובסיכומו של דבר לא רק לעשות רושם של מועדון גדול ומקצועי אלא באמת לחזור להיות אחד כזה. מעל כל אלה יש את הדבר החשוב ביותר והתוצר הסופי של כל התהליך והוא היכולת של השחקנים על המגרש, וכל עוד מכבי חיפה מציגה יכולת שמביישת את המועדון אנו אומרים את דברינו, ולכן ארגון הקופים הירוקים מודיע על החרמת משחק הליגה האחרון באצטדיון אבי רן ביום שבת הקרוב אנו מצפים שהמסר מהיציעים במשחק הקרוב ימשיך לעבור לכל מי שלוקח יד בבניית הקבוצה לעונה הבאה, ושנוכל לפתוח אותה עם קבוצה של שחקנים שישחקו מתוך כבוד לקהל, למקצוע וקודם כל למועדון, בציפייה לימים טובים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי