דיווח בספרד: רמון פלאנס מתקרב. ורמוט, קינן ולויטה יאריכו חוזה

רמון פלאנס
רמון פלאנס | מסך

בספרד טוענים שמנהלה המקצועי של ראיו מתקרב למכבי חיפה. ורמוט, קינן ולויטה יאריכו חוזה, המנכ"ל בן דב פנה למפכ"ל המשטרה לאחר סגירת תיק אירוע הדקירה ברעננה: "מדובר בניסיון לרצח"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תארח למשחק האחרון של העונה את מכבי פתח תקווה (שבת, 20:30, ספורט1), אבל הראש של אנשי המועדון הוא בעיקר בהכנות לעונה הבאה ונראה כי מנהל מקצועי מתקרב לחתימה.


רמון פלאנס, המנהל הספורטיבי של ראיו וייקאנו, כך על פי דיווחים בספרד, קרוב לסיכום על הצטרפותו לירוקים. שמו של פלאנס הוזכר כמועמד למשרה הפנויה בחיחון, אך הוא דחה את ההצעה ועל פי פרסומים בספרד, קרוב למעבר למכבי חיפה כמחליפו של תור כריסטיאן קרלסן. 


פלאנס, 49, עבד בעבר בסנטאנדר, אלאבס, אספניול, החזיק בתפקיד בטוטנהאם ובשנתיים האחרונות עבד באלצ'ה ובראיו וייקאנו. הוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך כאמור לא מעוניין להמשיך בתפקידו בקבוצה הקטנה ממדריד. פלאנס עבד בעבר עם יוסי בניון ודודו אוואט בסנטאנדר ועם בן שהר באספניול. 



במקביל, בימים הקרובים ייפגשו ראשי חיפה עם השוער אוהד לויטה, הבלם דקל קינן והקשר גילי ורמוט בכדי לחתום על חוזים חדשים. השלושה נמצאים ברשימה של הצוות המקצועי שסימנו אותם כחלק מסגל הקבוצה בשנה הקרובה.



בנוסף בקבוצה מקווים כי המגן האוסטרי פלוריאן קליין יענה בחיוב להצעת המועדון וביחד עם אליסון דוס סנטוס יהיו שני הזרים החדשים של הקבוצה.


ג
לויטה, יישאר ירוק (ערן לוף)


בצוות המקצועי פנו לאחרונה לראשי המועדון בכדי לזרז את מינויו של המנהל הספורטיבי כדי להמשיך בבדיקה אחר שחקנים זרים נוספים. לאחרונה ראשי חיפה ביקשו מלוזון לעצור בחיפוש אחר זרים עד למינוי המנהל הספורטיבי. לוזון מצדו מעוניין להחתים את השחקנים הזרים האיכותיים ביותר ועיכוב בנושא הזה יכול לגרום לחלק מהשחקנים לעבור לקבוצות אחרות.



בגזרת הישראלים בחיפה ימתינו להתפתחויות בנושא דן איינבינדר ועומר אצילי. לוזון מעוניין גם להחתים את בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב אך האחרון מעוניין בעיקר לעבור לקבוצה ברוסיה וזאת לאחר שקיבל את הדרכון הרוסי שלו. 
במועדון התאכזבו לשמוע על כך שהאוהדים ימשיכו בחרם גם במשחק האחרון. "אנחנו מבינים את הקהל אבל ציפינו שילוו אותנו במשחק הביתי האחרון של העונה. נכבד כל החלטה שלהם", אמרו בחיפה.


בנושא אחר, מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב העביר הבוקר מכתב חריף למפכ"ל המשטרה רוני אלשיך בנוגע קבלת פרטים לסגירת התיק באירוע הדקירה החמור באולם מטרוווסט. כזכור בסיום משחק הכדורעף נשים נדקרו מספר אוהדי מכבי חיפה על ידי אוהדים שמזוהים לכאורה עם מכבי תל אביב.




אז, לאחר המקרה, הובהר לאנשי המועדון מהמשטרה כי הנושא יטופל ביד קשה. הבוקר במכתב של מנכ"ל מכבי חיפה נכתב כי המועדון נדהם לגלות דרך אמצעי התקשורת כי התיק ייסגר בגלל חוסר עניין לציבור. בן דב כתב: "במידה ואלו הם פני הדברים אנו מעוניינים למחות בתוקף על החלטה זו. "האלימות הינה רעה חולה במגרשי הכדורגל וכפי שראינו באירוע המצער שהתרחש באולם מטרוווסט, אלימות זו חורגת מחוץ לכותלי האצטדיונים.


"דווקא בימים בהם האלימות גואה בכדורגל בוחרים לסגור תיק שאנו רואים בו ניסיון לרצח. מועדון הכדורגל מכבי חיפה דורש לא לסגור את התיק ולא 'לטאטא' את הנושא מתחת לשטיח שכן מדובר בזילות חיי אדם ולפעול בנחישות על מנת למצות את הדין עם העבריינים המכתימים ציבור שלם של אוהבי ספורט בישראל".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי