עומרי בן הרוש מועמד לעירוני קריית שמונה

מצהוב לאדום? בן הרוש
מצהוב לאדום? בן הרוש | צילום: עדי אבישי

גם בלם מכבי תל אביב נמצא ברשימות המועדון בנוסף לאבו עביד ובצוות המקצועי חלוקים. המנהלת ביקשה מהמועדון לחפש מגרש חילופי לקראת העונה הבאה

(גודל טקסט)
בעירוני קריית שמונה עובדים במרץ לקראת העונה הבאה. אחת העמדות המרכזיות עליה עובדים בצוות המקצועי היא עמדת הבלם כאשר הכוונה להביא בלם זר ובלם ישראלי משמעותי. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בעמדת הבלם הזר צפוי לחתום שחקן מכבי פתח תקווה קרלוס קוויאר ואילו בעמדת הישראלי במועדון מעוניינים בשחקן מכבי חיפה איאד אבו עביד.

 

עוד נודע כי גם שמו של בלם מכבי תל אביב עומרי בן הרוש עלה כאופציה, אך במועדון בודקים את העלויות הכספיות ובשלב זה נראה כי אבו עביד אמור להיות זול יותר מבן הרוש. בצוות המקצועי של הקבוצה יש חילוקי דעות. המאמן חיים סילבס נותן עדיפות לאבו עביד, בעוד עוזרו יניב לביא תומך בהחתמת שחקן מכבי ת"א, שמסיים חוזה ויהפוך לשחקן חופשי.


 

עוד אופציה היא בלם הפועל רעננה בן והבה, אך האופציה הזאת תהיה רלוונטית אם המשא ומתן מול אבו עביד לא יצלח. בעיה נוספת שנוצרה לאחרונה היא בעמדת הקישור כאשר הקשר שלומי אזולאי מסיים שנת השאלה ונראה שבמכבי ת"א לא מוכנים לרדת בדרישות הכספיות ולכן במועדון הצפוני צפויים לרדת מהעסקה.

 

בנושא אחר, המועדון קיבל השבוע הודעה ממנהלת הליגה על כך שהאצטדיון אינו מאושר לעונה הבאה וכי הקבוצה צריכה למצוא אצטדיון לאירוח המשחקים. במועדון בודקים את האופציה של האצטדיון בעכו ובמקביל מנסים להיעזר בעירייה בכדי שתנסה לשפץ את האיצטדיון במהרה.




עומרי בן הרוש. יעבור לצפון? צילום: עדי אבישיעומרי בן הרוש. יעבור לצפון? צילום: עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי