בדרך למכבי נתניה? דני עמוס נפגש עם סלובודן דראפיץ'

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

בשורות העולה החדשה החליטו ללכת על שוערה של מכבי פ"ת. גורם בכיר במלאבסים: "דני יכול להחליט מה שטוב לו". עדן שרם חתם לעונה עם אופציה לשתיים נוספות

(גודל טקסט)

במכבי נתניה ממשיכים להעלות הילוך בכל הקשור לעונה הבאה והיום (רביעי) נערכה פגישה בין המאמן סלובודן דראפיץ' לשוערה של מכבי פתח תקווה דני עמוס. 

אחרי שאריק ינקו סגר בהפועל תל אביב ושהבינו כי יהיה קשה להוציא את צחי גיגי מהמלאבסים, החליטו בקבוצה ללכת על השוער בן ה-30. יחד עם זאת, בסביבתו של גיגי הבהירו כי בכל זאת ישנה אפשרות להוציאו מהחוזה שיש לו אצל פתח תקווה. 

לעמוס יש הבנות על המשך דרכו בקבוצה, אך גורם בכיר אצל המלאבסים הבהיר: "דני עדיין לא חתם ויכול להחליט מה שטוב לו. אולי יכולים לתת לו שם יותר כסף. אנחנו לא דואגים כי יש לנו שני שוערים טובים (גיגי ויוסי גינצבורג)".

ברוך הבא עדן שרם
ברוך הבא עדן שרם

בנתניה אגב לא פוסלים את האפשרות ששוער נוסף יגיע, כאשר כזכור רון שושן הושאל העונה ממכבי חיפה ואילו השוער דין גל פצוע בברכו ואמור לחזור רק במהלך העונה. בנוסף החלוץ עדן שרם חתם בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לשתי עונות נוספות: "גאה ומאושר לחתום במועדון גדול כמו נתניה. מאמין שאעמוד בציפיות ובמטרות שהצבנו. לפנינו עונה מרגשת". בנושא אחר, מחנה האימונים של הקבוצה בקיץ נקבע לפולין. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי