רמון גילה שלא יישאר במכבי ת"א. ראיקוביץ': אירופה? לא בקיץ הזה

פרדראג ראיקוביץ'. ארסנל רוצה
פרדראג ראיקוביץ'. ארסנל רוצה | צילום: אודי ציטיאט

מנכ"ל הפועל תל אביב הגיע לקריית שלום ודן עם ג'ורדי קרויף בעסקאות עתידיות. השוער רמז שימשיך לפחות עונה נוספת

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תסיים את העונה בעוד שבוע, אבל כבר עובדת על העונה הבאה. מנכ"ל הפועל תל אביב בעבר, ניר ענבר, הגיע הבוקר (חמישי) למתחם האימונים בקריית שלום מלווה בסוכני שחקנים ונפגש עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף. על הפרק החתמת שחקנים זרים במכבי תל אביב. ככל הנראה אוסקר סקאריונה וגם רובן מיקאל יפנו את מקומם במצבת הזרים וענבר, לו עבר באופ"א, מתווך בין הצדדים במשא ומתן.

זר נוסף שבדרך לעזוב את המועדון הוא הבלם רמון שרשם שבע דקות בשתי הופעות בלבד בשורות הצהובים. הברזילאי גילה לאוהדי הקבוצה שהוא אינו מעוניין להמשיך במכבי תל אביב בעונה הבאה.

במקביל, ליטו וידיגאל, מאמן מכבי תל אביב, והשוער פרדראג ראיקוביץ' דיברו במסע"ת לקראת בית"ר ירושלים (שבת, 20:30). "אנחנו רוצים סיים את הליגה בהופעה טובה וכהכנה טובה לגמר הגביע", פתח האנגולי, "זה לא פשוט לשחק שני משחקים בשבוע אבל נשחק כדי לנצח את שני המשחקים. במהלך השבוע אמרתי לשחקנים להתרכז רק במשחק מול בית"ר ואחר כך נעבוד על הגביע".


רמון. מבחינתו הוא לא נשאר (דני מרון)

מאמן הצהובים נשאל האם עומר אצילי ישחק במכבי בעונה הבאה והתחמק באלגנטיות. תחילה אמר: "אני מעדיף על השחקנים שנמצאים כאן". כשנשאל האם השם אצילי הוזכר בשיחות שלו עם ג'ורדי קרויף ואחרים לקראת העונה הבאה חייך ואמר: "אני לא מעוניין לומר על כך דבר".

וידיגאל הדהים כשנשאל מדוע הברזילאים שהגיעו בינואר הבלם ראמון והקשר מרסלו בקושי שיחקו מאז שהגיעו לקריית שלום:  "לשחקנים שהגיעו בינואר קשה להשתלב בינואר, בטח לזרים שהגיעו מליגה כל כך רחוקה וחייבים לתת זמן להתאקלם. גם אם מסי ורונאלדו היו מגיעים למכבי, היה לוקח להם זמן להתאקלם ולהשתלב בהרכב".

צלם
וידיגאל חייך כשנשאל על אצילי והעדיף לשחק אותה מסתורי (ערן לוף)

לסיכום אמר האנגולי: "קודם נסיים את הליגה ואז נתעסק במי יישאר ובמי יבוא. צריך לזכור שזאת העבודה שלי, אבל לא המועדון שלי. אני לא יכול להביא את כל מי שאני רוצה".

ראיקוביץ' התייחס תחילה למשחק גמר הגביע מול בני יהודה: "הגעתי למועדון הכי גדול בישראל ועדיין לא זכיתי בתואר".

כשנשאל האם הוא עוזב ענה השוער הסרבי בפסקנות: "את העונה הבאה אתחיל במכבי תל אביב. כשאמרתי שאני רוצה להתקדם לליגה יותר טובה לא התכוונתי דווקא שיקרה בקיץ הזה. מבחינתי אני אמנם מרגיש מוכן, אבל אם תגיע הצעה ממועדון גדול באירופה ואני אלך רק כדי לשבת על הספסל. לא מתאים. אני רוצה גם דקות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי