בכר: למרות החוסרים, נעלה עם הרכב מספיק טוב כדי לנצח

בכר
בכר | צילום: אודי ציטיאט

הפועל ב"ש מתכוננת למחזור הסיום חסר החשיבות עבורה מול בני סכנין. בראון: "באים לנצח ולא משנה אם זה משחק אחרון או ראשון". וואקמה ואוגו חזרו לניגריה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תארח את בני סכנין במסגרת מחזור הסיום בליגת העל לעונת 2016/17 למשחק חשוב עבורה, אך באלופה לא מקלים ראש לקראת ההתמודדות.

 

המאמן ברק בכר אמר לקראת המשחק: "רוצים לסיים עונה כזאת חלומית ואדירה בצורה מתוקה עם ניצחון, לשמור על רצף המשחקים בטח בבית ללא הפסד, ולשמח את הקהל. למרות שיהיו חסרים כי שיחררנו כמה שחקנים ויש כמה פצועים, אנחנו נעלה עם הרכב מספיק טוב כדי לנצח".



גם קשר האלופה וובה בראון לוקח את המשחק ברצינות: "באים לנצח ולא משנה אם זה משחק אחרון או ראשון. אנחנו מתכוננים למרות שהכל מאחורינו. ניתן את הכל כדי לשמח את הקהל ובטח לא להרוס את הסטטיסטיקה שלנו". 



בראון. למרות הכל, באים לנצח (אודי ציטיאט) 


ג'ון אוגו וטוני וואקמה חזרו לניגריה ולא יהיו בסגל למשחק. אוגו, שיהיה בסגל נבחרתו במחנה האימונים בצרפת בסוף החודש, אמר: "סיימתי עם המחויבות לקבוצה ועכשיו אני מרוכז בנבחרת. אני כבר לא יכול לחכות לפגוש את החברים".

Israeli champions, @ogujohnugo , @tonynwakaeme return home…https://t.co/KvAKvl5LVx#JohnOgu#TonyNwakaeme#SuperEaglespic.twitter.com/mfFwnKKzW7

— AOIFootball (@TheAOIFootball) May 18, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי