רואדה נפרד רשמית מבית"ר, אוחנה יחתום בשבוע הבא

חסוס רואדה
חסוס רואדה | דני מרון

הבלם בחר לעזוב את הבירה, אמור לחתום באפואל ניקוסיה, וברשתות החברתיות כתב לאוהדים: "תמכתם בי מהמשחק הראשון ועד האחרון. יש אוהד חדש בספרד". שחקן העבר יהפוך לנציג הבעלים בקרוב

(גודל טקסט)

 חסוס רואדה, הבלם הספרדי שהגיע לבית"ר ירושלים בקיץ 2015 וקיבע את מעמדו כאחד משחקני ההגנה הטובים ביותר בליגת העל, החליט לסיים את הפרק בישראל ובעונה הבאה אמור לשחק באפואל ניקוסיה, כך לפי דיווחים באי השכן.

רואדה הפצוע, שהיה ידוע כי לא ישוב לשחק העונה, נפרד מאוהדי בית"ר ירושלים ביום שני לאחר משחק הקבוצה מול הפועל באר שבע והיום הוא עשה זאת גם באמצעות הרשתות החברתיות כשביקש למסור בשמו מילות פרידה.

"שלום לכל אוהדי בית"ר. אני רוצה רק לומר לכם תודה. תודה על התמיכה שנתתם לי מהמשחק הראשון ועד האחרון. זה היה מדהים לשחק בבית"ר, לראות ולהרגיש את האווירה בטדי וגם באצטדיונים אחרים כאשר שיחקנו בחוץ. בטוח שלא אשכח אתכם".

רואדה, שכבר לא יגיע בשבת לאצטדיון בנתניה למשחק סיום העונה של בית"ר מול מכבי ת"א, המשיך: "אני מאחל לכם את כל הטוב בעתיד. יש עכשיו בספרד אוהד חדש לבית"ר. יאללה בית"ר.

בתוך כך, אלי אוחנה, שחקן העבר וכמובן אחד מסמלי המועדון, אישר בתכנית "יציע העיתונות" שקיים ספק אם יהיה חלק מהתכנית גם בשבוע הבא, מה שמהווה רמז עבה לכך שהוא יחתום כבר בימים הקרובים כנציגו של בעלי המועדון אלי טביב ורשמית יחל לשמש בתפקיד בעלי הזכויות על המועדון.  "סביר להניח שבשבוע הבא הדברים ייסגרו באופן סופי", אמר אוחנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי