שתי קבוצות רומניות הגישו הצעה להובאן, יגיע דווקא לאשדוד?

אובידיו הובאן
אובידיו הובאן | דני מרון

קשר הפועל באר שבע נפרד מהאוהדים ב-0:2 על סכנין, בני יהודה ירדה מהפרק. בכר החמיא לצעירים ולברדה ודחה את הדיווחים על התעניינות קבוצות מטורקיה באוגו ("לא רלוונטי")

(גודל טקסט)
בהשלכת כדורי-ים ומזרונים מתנפחים לכר הדשא ו-0:2 על בני סכנין ציינו אתמול (שבת) אוהדי הפועל באר שבע את תחילתה של עונת הרחצה. גם בלי מצופים האדומים שוחים היטב בחומר: במאזנם 85 נקודות, שיא מועדון חדש, והם סוגרים שתי עונות בלי הפסד ליגה בטרנר.

 

אקורד הסיום של העונה הכי פורייה בתולדותיה של באר שבע עמד בסימן פרידה לא רשמית מאובידיו הובאן שצפוי להיפרד מהקבוצה בתום שלוש שנים מדהימות. מפגן התמיכה של הקהל האדום בקשר הרומני הגיע לשיאו בדקה ה-30 כשמוחמד גדיר הוכשל ברחבת סכנין והשופט עודה הצביע על הנקודה הלבנה.  


 

טרנר עמד על הרגליים ובקריאות קצובות "הובאן, הובאן" פתר לבכר את הדילמה בנוגע לבחירת הפנדליסט. לאחר הביצוע החלק, רעדו היציעים. דגלי רומניה התנופפו ביציע הדרומי. הובאן לא הצליח לשלוט ברגשותיו ופרץ בבכי. 12 פעמים חזר הכרוז, אופיר בן-שטרית, על השם "הובאן" – כמספר שעל חולצתו של הרומני. תם הטקס? 

 

בכר העדיף שלא לחתוך עניינים מול פני האומה כשנשאל בעניינו של הובאן, במיוחד כשכל-כך הרבה רגש מעורב בסוגיה הרומנית.  "ברור שזו החלטה קשה", שיתף המאמן בדילמה. "מדובר בבנאדם שהתחבר מהרגע הראשון למועדון. ילדיו מחוברים לעיר. יש לנו את השיקולים שלנו ואת ההחלטה נקבל בימים הקרובים". לחבריו בקבוצה סיפר הובאן שיש לו הצעה קונקרטית משתי קבוצות ברומניה, ושחזרתו הביתה נועדה לאפשר לילדיו לחשב מסלול מחדש, הפעם בשפה הרומנית, לפני שיהיה מאוחר. אם יחליט להישאר בישראל, ייתן עדיפות למ.ס אשדוד. בני יהודה ירדה מהפרק. "הובאן שחקן מצוין, אבל זה לא בתקציבים של בני יהודה".

 

מחמאות הורעפו על שחקני הנוער שהיו שותפים לניצחון על סכנין, כאשר את מירב הטפיחות על השכם קיבלו המגן הימני אור דדיה והקשר איתמר שבירו, שבישל את השער השני למאור מליקסון. "אני מאוד גאה במה שעשו החבר'ה הצעירים", החמיא בכר לאפרוחים של שרון אביטן, המנהל המקצועי של קבוצת הנוער. "הם עשו עבודה מדהימה. במידה ויוכיחו שהם מתאימים לרמה הזאת, נשמח לשלב אותם גם בעתיד. זה תלוי רק בהם".




ברק בכר. יוצא לחופשה קצרה (דני מרון)
ברק בכר. יוצא לחופשה קצרה (דני מרון)


הילד הנצחי, אליניב ברדה, ערך אתמול הסבה מקצועית – מחלוץ לקשר 5050. במשחקו הראשון לאחר החתימה על החוזה החדש התמקד ברדה בקרבות בלימה. הוא תיקל וירד לגליצ'ים כפי שלא עשה מאז קבוצת הילדים. המאמן של ברדה נשמע משועשע: "סיפרו לי שבאחד האימונים בנבחרת אליניב שיחק בתפקידים של קשר ובלם אחורי. החלטנו ליישם את הרעיון אצלנו, והאמת היא שהוא היה מצוין".

 

בהתייחסו לריבוי הדיווחים ששידכו את ג'ון אוגו לליגה הטורקית, הוסיף בכר:  "לאוגו יש חוזה בהפועל באר שבע, והפרסומים האלה לא רלוונטיים".  ביום חמישי ימריא המאמן לחופשה משפחתית בת עשרה ימים בתאילנד, עם מקום שמור במזוודה לדן איינבינדר. "אל תנסו לחפש אותי ואל תשאירו לי הודעות", אמר לעיתונאים שדלקו אחריו ביציאה מטרנר.

 

את הימים שעד לתקופת ההתנתקות של המאמן ינצלו במועדון לסגירת קצוות אחרונים. בכר השאיר הנחיות בנוגע לשחקנים שמבחינתו רשאים להתאוורר בקבוצה חדשה, וסימן את אלה מבין המושאלים שיוזמנו לפתיחת האימונים ב-13 ביוני. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי