גם בלבול לא יגיע להפועל תל אביב, נסיונות לשכנע את תורג'מן

מרקו בלבול. מרוצה מהקבוצה שלו
מרקו בלבול. מרוצה מהקבוצה שלו | צילום: ערן לוף

בהתאחדות מעדיפים שלא לאשר למאמן הנבחרת הצעירה לעבוד בעוד קבוצה במקביל, והאדומים מעדיפים את מאמן בית"ר ת"א/רמלה על פני השאר. רייכרט יפגש עם הבעלים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שמועמדותם של יוסי מזרחי ואלון חזן לאימון הפועל תל אביב ירדה מסדר היום, שם נוסף שהיה על הפרק – מאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול כבר לא רלוונטי לאחר בדיקה שעשו אנשי הקבוצה.

גורמים בהתאחדות לכדורגל הבהירו כי המאמן לא יזכה לאישור לעבוד במקביל לתפקידו בקבוצה אחרת, גם אם היא מהליגה הלאומית. בלבול אינו מתכוון לעזוב את הנבחרת הצעירה ושמו כבר לא ברשימת המועמדים.


ניסיון נוסף נעשה לשכנע את עמיר תורג'מן, מאמן בית"ר ת"א/רמלה ועוזרו של המאמן הלאומי אלישע לוי, להגיע למתחם חודורוב בהצעה כספית משודרגת. במועדון האדום רוצים שתורג'מן יצרף אליו מספר שחקנים שהיו לצדו והם חופשיים. אתמול הוצע לאדומים רפי כהן, עוזרו הנוסף של המאמן הלאומי. 



עמיר תורג'מן. יעבור לאדום?
עמיר תורג'מן. יעבור לאדום?

 

שמות נוספים הנמצאים ברשימת המועמדים הם גיא לוי, מוטי איוניר, פרדי דוד ושלומי דורה, שלגביהם נעשות בדיקות. בקרב ראשי המועדון עלתה מחשבה לפנות אל משה סיני ולנסות לשכנע אותו לקבל את תפקיד המאמן לעונה הנוכחית, שאחריה אם הפועל תל אביב תעפיל לליגת העל התפקיד ישונה למנהל ספורטיבי.

הקשר בן רייכרט קיבל מסרים בנושא חוזהו לעונה הקרובה, שיהיה נמוך בהרבה מהשכר הממוצע שמשלמים בליגת העל. רייכרט המבוקש במספר קבוצות בליגת העל אמור להיפגש עם איציק ושרון ניסנוב כשהאפשרות שלא ימשיך בהפועל תל אביב קיימת, ותלויה בהצעה הכספית לה יזכה.

הבלם אדי גוטליב המבוקש במכבי חיפה ומכבי תל אביב יחליט בקרוב לאן פניו, ויעזוב תמורת פיצוי שעכשיו עומד על 400 אלף יורו. גם עומרי אלטמן בדרך לחתימה במכבי חיפה. ארבעת בעלי המועדון אמורים להחליט בקרוב על גובה ההשקעה הפרטית שכל אחד יעביר מכיסו לטובת התקציב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי