ניקוליץ' יגיע לצורך השלמת המו"מ עם בני יהודה

נמניה ניקוליץ
נמניה ניקוליץ | צילום: עדי אבישי

הקשר המונטנגרי אמור לנחות מחר (שלישי) במטרה להשלים את הצטרפותו, לוואלסקיס הוצע להאריך את חוזהו. אבוקסיס ב-103FM: "בעונה הבאה לא יהיה מנהל מקצועי. מעולם לא עבדתי עם חבר כמו אברמוב"

(גודל טקסט)
 בני יהודה ממשיכה בהכנותיה לגמר הגביע ביום החמישי מול מכבי תל אביב (20:45, אצטדיון טדי), אבל מאמנה הבא של הקבוצה, יוסי אבוקסיס שיחל רשמית בעבודתו רק לאחר המשחק בעוד שלושה ימים, התראיין ב-103FM וסיפר על ציפיותיו ותכניותיו.


כפי שפורסם בספורט1, קפטן הפועל תל אביב בתחילת העונה שעברה, נמניה ניקוליץ', אמור לנחות מחר בישראל כדי לנהל מו"מ על הצטרפותו לבני יהודה, לבקשתו של המאמן החדש יוסי אבוקסיס. ניקוליץ', שכזכור היה אחד השחקנים האהובים בהפועל תל אביב, הרשים בעונתו הראשונה בקבוצה, אך לאחר מכן נפצע ובאמצע האחרונה האחרונה שוחרר.
 

במקביל בני יהודה פנתה אתמול אל סוכנו של החלוץ הליטאי נריוס ואלסקיס וביקשה להאריך בעוד שנתיים את חוזהו וכן מקווים במועדון לצרף את הקשרים קובי מויאל וישראל זגורי איתם החל מו"מ, כמו גם עם בלם בית"ר ירושלים טל כחילה שבמועדון מקווים שהשאלתו תוארך. 


"לא יהיה מנהל מקצועי בבני יהודה בעונה הבאה", הבהיר אבוקסיס בפתח דבריו ב-103FM, "לא הייתי השנה, כך שאני לא יודע כמה דעות היו. קראתי בתקשורת. אני חבר טוב של ברק אברמוב, אבל השתדלתי להיות כמה שפחות מעורב בבני יהודה העונה".



ניקוליץ'. אמור להגיע מחר לישראל להשלמת המו"מ (דני מרון)
 

הסיכום לכאורה עם אברמוב לפני זמן רב: "היו הערכות שאני אגיע לבני יהודה כבר כשאברמוב קנה את הקבוצה. כשהייתי במו"מ עם סכנין, אברמוב היה במו"מ לרכישת בני יהודה והוא אמר לי שאני אחתום שם לחצי שנה כי הוא רוצה אותי. לא היו לשמועות שום השפעה על התוצאות בסכנין, אולי להיפך".

החברות עם אברמוב: "לא יצא לי לעבוד בכדורגל עם מישהו שהוא ממש חבר כמו ברק. אם כל אחד ידע לכבד את השני זה יסתדר. ימים יגידו".

 

הסיבות לעזיבת בני יהודה בקדנציה הקודמת: "לא עזבתי את בני יהודה בגלל הקהל. עזבתי בגלל נושא בן צעירי, אני לא הסכמתי לשקר ולא לישון בלילה. זו הסיבה היחידה שעזבתי. התחלפו בעלים וזה מועדון שאני מאוד אוהב".



אבוקסיס. "לא יצא לי לעבוד עם חבר כמו ברק" (אודי ציטיאט)




 

אם הוא לא ציפה לאמן קבוצת צמרת: "לא הוזכרתי כמועמד לקבוצות האלה ואני לא מאוכזב מכך שאני לא באחת מהן. אני גאה במקום שבו אני מאמן. כל אחד רוצה לאמן במועדון גדול, אבל ברגע שאין הצעות אין מה לעשות. בני יהודה רוצה להתקדם והיא השקיעה לא מעט כסף. אף אחד לא חושב על מאבק מול הגדולות, אבל אחרי שנסיים לבנות את הסגל לא נתבייש לדבר על מטרות. זה שברק הוא חבר זה לא שולל את זה שאני צריך לעבוד ולהצליח. הוא שילם שכר לימוד גדול השנה. בסוף הקבוצה הזו נשארה בליגה ואם היא תזכה בגביע זה לא רע לעונה ראשונה".

רכש פוטנציאלי: "לפעמים אני מעדיף ישראלים על זרים כי אתה יודע מה תקבל. לזרים לוקח זמן. אין לי תכנית להביא אף שחקן מסכנין. השארתי שם קרקע מדהימה ואני לא אשכח את זה שהם לקחו אותי אחרי שפוטרתי מבני יהודה. הגיע הזמן שבכדורגל ייפרדו גם בצורה יפה, זה חריג שזה קרה ואני אשמח אם זה יקרה יותר בעתיד. החיים ממשיכים, לסכנין יהיה מאמן חדש ואני מקווה שהם ואני נצליח".

על סכנין: "זה לא עניין כספי. הם רצו ועשו את המקסימום שלהם. בעיית המרחק עשתה את שלה. זה לא רק זה, אתה עושה שנתיים כאלה בקבוצה כזו, זה המקסימום שאפשר להשיג".

 
 

עזיבתו של ז'אורז'יניו: "הוא רצה ללכת לבית"ר ירושלים. אני לא אקח שחקן שלא רוצה לבוא למקום. סכנין נינלה מו"מ עם מכבי חיפה, אבל הם לא הציעו לו מספיק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי