בן חיים ממתין לחוזה, עתיד וידיגאל יוכרע אחרי גמר הגביע

בן חיים
בן חיים | אודי ציטיאט

הבלם הוותיק היה אמור לצאת לחופשה אבל ימריא עם הנבחרת כשבמקביל ממתין להצעה לעונה אחת. וידיגאל והצוות הבהירו: "הבלם הטוב בישראל"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תקיים ב-14:30 את מסיבת העיתונאים לקראת גמר הגביע נגד בני יהודה ותסיים את ההכנות לאחר אימון מסכם בתקווה להניף תואר ראשון מזה שנתיים.

הבעלים מיץ' גולדהאר יגיע אף הוא כדי לתמוך בצהובים ועתיד לאשר את התחלת ההכנות לעונה הבאה. הסוגיה המרכזית היא עתידו של ליטו וידיגאל המאמן שלמרות שמועות על כך שייפרד מהמועדון בתום העונה, נראה בטוח ולא מבין את הדיבורים מסביב.

וידיגאל העביר כבר למנהל הספורטיבי את רשימת השחקנים הישראלים והזרים אותם הוא רוצה ובראש הרשימה ניצב הבלם טל בן חיים. הצוות המקצועי טוען כי בן מחיים הוא הבלם הישראלי הטוב ביותר למרות גילו 35 וציינו את יכולותיו במרכז ההגנה.

כ
מה הוא לוחש לו? (עדי אבישי)

בן חיים עצמו כבר רכש כרטיס עם משפחתו לחופשה בארצות הברית אך הזימון שלו על ידי אלישע לוי לסגל הנבחרת גרם לו לשנות תוכניות והוא יטוס עם הנבחרת למחנה אימונים בגרמניה. במקביל כמובן יידון על עתידו מול מכבי תל אביב או שמא יפעל לגבי ההצעה לה זכה מבית"ר ירושלים לחוזה לשנתיים בבירה. במכבי תל אביב אגב יציעו לבן חיים חוזה לעונה אחת בלבד ככל הנראה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי