הבלם דייביסון במו"מ עם מכבי פתח תקווה, גולדנברג מחוזר בבני יהודה

דייביסון
דייביסון | aaaaaa

בלם מאריטימו עשוי לנחות והלצטרף, המגן לא ימשיך ומעורר עניין בשכונה. דידייה ברוסו שוב על הפרק

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה. חגי גולדנברג לשעבר קפטן נבחרת הנוער וקפטן הקבוצה, לא הגיע לסיכום על המשך דרכו וייפרד ממועדון נעוריו אחרי שנים רבות. עודד אלקיים ימלא את עמדת המגן הימני בצוותא עם נאור פסר כשבגולדנברג מעוניין מאמנה החדש של בני יהודה יוסי אבוקסיס.

במקביל, לקשר גידי קאניוק הובטח על ידי ראשי הקבוצה כי נעשים מאמצים לחפש לו מועדון בליגה הבלגית. החלוץ גיא מלמד ימשיך רק אם לא יהיו הצעות שיאפשרו את סעיף השחרור שלו שמוערך ב-300 אלף יורו. 

במועדון ממשיכים לחפש יורש לקרלוס קוויאר ואליסון דוס סנטוס שעזבו. משא ומתן מתנהל מול בלם מריטימו דייביסון הברזילאי (28) שעשוי לנחות בישראל ולהצטרף למועדון. מדובר בשחקן ב-28 שרשם העונה 16 הופעות ליגה בקבוצה מהליגה הבכירה בפורטוגל. 

כפי שפורסם בספורט1 לפני המחזור האחרון, הסקאוט מורד מגמאדוב צפה בדייביסון בפעולה ושמו חזר כאופציה לאחר פיצוץ המגעים עם לוסיאנו קסטאן מברסט. במקביל בודק המאמן קובי רפואה שמות של שלושה-ארבעה שחקנים זרים נוספים בהם חלוץ ששיחק בצרפת.

ג
גולדנברג, מחוזר בשכונה (ערן לוף)

גם מועמדותו של קשר עירוני קריית שמונה, דידייה ברוסו, לא ירדה מהפרק. בקרייה העבירו למלאבסים מסרים לפיהם השחקן יושאל אם יגיע זר לעמדת הקשר האחורי. במקרה כזה, צפוי ברוסו לעשות את הדרך לפתח תקווה. 

בקבוצה מחפשים אחר מתקן אימונים לקיום מחנה האימונים בקיץ כאשר המתקן בו התאמנה הקבוצה בשנים האחרונות לא יעמוד לרשותה העונה. אחת הסיבות היא האפשרות שהקבוצה תשחק באירופה ולכן לוח הזמנים הצפוף וההשתתפות בסיבוב המוקדמות הראשון (29 ביוני) לא יאפשרו מחנה אימונים בחו"ל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי