דראפיץ' וברדה החליטו: בן צעירי בדרך למכבי נתניה

בן צעירי
בן צעירי | אסף קליגר

העולה החדשה מעדיפה את מגן בני יהודה על פני מנחם ותורג'מן והוא צפוי להיות הרכש הרביעי שלה הקיץ. מומשה האופציה על אולסק, שמבוקש בהפועל ת"א

(גודל טקסט)

 מכבי נתניה בדרך לצרף שחקן רכש רביעי הקיץ. מדובר במגן בני יהודה, בן צעירי, שזוכה לעדיפות אצל הצוות המקצועי על פני מגנים נוספים שהוצעו למועדון וביניהם סאן מנחם ובן תורג'מן. צעירי מסיים חוזה בבני יהודה, שהגישה לו הצעה חדשה. מתווה העסקה עשוי להיות השאלה עם אופציה לרכישה בסכום שייקבע מראש. 

צעירי בן ה-25 רשם העונה 20 הופעות במדי בני יהודה בליגת העל. המגן, שגדל בשכונה, שיחק בעבר גם בהפועל כפר סבא ובהפועל פתח תקווה. הוא אמור להתחרות בנתניה עם המגן קובי מור, שימשיך בקבוצה. כזכור, החתימה עד כה העולה החדשה את עדן שרם, גיא גרוס והשוער דני עמוס. 


צעירי. המגן המועדף על הצוות המקצועי (אסף קליגר)

במקביל, נתניה הודיעה לקשר ניקו אולסק על מימוש האופציה לעונה הקרובה. הקשר האחורי, שהגיע בקיץ שעבר מהפועל ניר רמת השרון, מבוקש גם בהפועל תל אביב שפנתה אליו. כרגע לא ברור האם השחקן ימשיך בנתניה בסופו של דבר. 

העולה החדשה לליגת העל תפתח את אימוניה ב-2 ביולי ותצא בהמשך למחנה אימון בפולין. עד אז ימשיכו בקבוצה לחפש בלם ישראלי בכיר, קשר וחלוץ זר ברמה גבוהה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי