דן איינבינדר נפרד מבית"ר ירושלים: "בוגד, דקרת אותנו בגב"

איינבינדר
איינבינדר | אלבום פרטי

הקפטן מהבירה הודיע על עזיבתו: "עדיין לא חתמתי במקום אחר". חלק מהאוהדים זעמו ותקפו את הקשר. שרון מימר יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה, גם קלאודמיר סיכם וימשיך במועדון

(גודל טקסט)
דן איינבינדר מחוזר בחודשים האחרונים על ידי הפועל באר שבע ומכבי חיפה, אבל אמר לא פעם כי הוא מקווה להאריך את חוזהו ולהישאר בבית"ר ירושלים גם בעונה הבאה. הערב (רביעי), כנראה כרמז לחתימתו הצפויה בשורות האלופה בימים הקרובים, הוא הודיע על עזיבתו את הבירה.


"אמנם עדיין לא חתמתי בקבוצה אחרת, אבל היום אני נפרד", כתב איינבינדר באמצעות הפייסבוק, "שנתיים מאתגרות מהנות ומיוחדות. הרבה ניצחונות, מעט אכזבות ובעיקר עמידה במטרות. תמיד שיחקתי עם הלב, תמיד נתתי את הנשמה. בכל שבוע ריגשתם אותי מחדש. הדרך שלי להיפרד מכם היא פשוט להגיד תודה, תודה ושוב תודה".


 כצפוי, התגובות של חלק מאוהדי בית"ר ירושלים לעזיבתו של הקפטן היו קשות והם תקפו אותו ברשתות החברתיות. "דקרת אותנו בגב, בוגד, מגיע לך לסבול. איך אתה יכול לעשות את זה? אל תבקש לחזור אחרי שתשב שנה על הספסל". אחד האוהדים אף פרסם תמונה של פרנצ'סק טוטי, שהיה נאמן לרומא במשך כל הקריירה שלו ודאג לציין את ההבדלים בין השניים. 


 

אמנם עדיין לא חתמתי בקבוצה אחרת אבל היום אני נפרד. שנתיים מאתגרות מהנות ומיוחדות. הרבה נצחונות, מעט אכזבות ובעיקר עמידה במטרות. תמיד שיחקתי עם הלב, תמיד נתתי את הנשמה. בכל שבוע ריגשתם אותי מחדש. הדרך שלי להיפרד ממכם היא פשוט להגיד תודה, תודה ושוב תודה.

A post shared by Dan Einbinder (@daneinbinder) on






בניגוד לקפטן, קלאודמיר פריירה סיכם היום לעונה נוספת בבית"ר ירושלים. הקשר, שיהיה באוגוסט בן 33, נפגש עם אלי טביב ועם יגאל הלל, המאמן המנטלי של הקבוצה (דובר פורטוגזית) וירוויח בעונה הבאה כ-130 אלף דולרים לעונה. הברזילאי יפתח את עונתו הרביעית במועדון.


למרות הסיכום, קיים תרחיש שקלאודמיר לא ימשיך בקבוצה בכל זאת. במידה שטל בן חיים הבלם לא יגיע ממכבי תל אביב, בקבוצה יפנו לאופציית הבלם הזר. אם התסריט הזה ייצא אל הפועל, ובמועדון ירצו לצרף גם שחקן התקפה זר יחד עם קלאודימיר יהיו שבעה זרים, כך שבקבוצה עלולים יהיו לוותר על הקשר. פריירה גם זוכה לעניין מ-מ.ס אשדוד.



קלאודמיר. ממשיך לשנתו הרביעית בבירה (דני מרון)


באשר לאופציות הבלמים הזרים, בקבוצה הגישו הצעה ליאקוב רז'ינצ'אק (30) מלגיה ורשה ולבלם הברזילאי סילבה הרבט סנטוס (26) המשחק גם כן בקבוצה מהליגה הפולנית – פיאסט גליביצה. לגיה מוליכה את טבלת הליגה הפולנית שני מחזורים לסיום העונה בפער של שתי נקודות. גליביצה מתמודדת בפלייאוף התחתון.


בתוך כך, הבעלים אלי טביב והמאמן שרון מימר סיכמו כי מימר ימשיך גם בעונה הבאה. המאמן, שהגיע באמצע העונה, עזר לקבוצה להגיע למקום השלישי בטבלה ולהגיע למוקדמות הליגה האירופית, כמו גם לחצי גמר גביע המדינה, שם הודחה הקבוצה על ידי מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי