עידן חדש בהפועל עכו: אושרה העברת הזכויות ללובלסקי

עדי קריספין
עדי קריספין | פייסבוק מכבי ת"א

מועצת העיר אישרה את העברת הקבוצה, עדי קריספין ישמש כמנהל המקצועי: "הגענו כדי לבנות מועדון אטרקטיבי מהנוער ועד הבוגרים". זיו אריה מועמד מוביל לאמן, מספר שחקנים כבר סומנו

(גודל טקסט)

כפי שפרסמנו לפני כשבועיים בספורט1, עידן חדש יוצא לדרך בהפועל עכו. הערב (רביעי) אושרה רשמית העברת זכויות הניהול לידיו של דן לובלסקי, שהופך לבעלים החדש של העולה החדשה לליגת העל.

בהתאם להודעת המועדון הערב, נכתב כי "בישיבת מועצת העיר שנערכה, אושרה העברת הקבוצה לידיו של דן לובלסקי". בהמשך ישיר לכך, עדי קריספין ישמש כמנהל הספורטיבי של המועדון ויחל רשמית בהכנות לעונה הבאה.

"אני שמח מאוד שהכל אושר ועבר", מסר קריספין באמצעות המועדון, "הגענו לעכו כדי לבנות משהו חדש ולבנות מועדון אטרקטיבי מהנוער ועד לבוגרים, מועדון שיתקע יתד בליגת העל. אני מודה להנהלה הקודמת על תרומתה למועדון ועל העבודה המשותפת בחודשים האחרונים ולראש העיר מר שמעון לנקרי על התמיכה והליווי עד לאישור ההסכם ומצפים לעשייה משותפת גם בהמשך. כעת מתחיל עידן חדש בהפועל עכו".

בידיעה הראשונית על המתווה הצפוי, פרסמנו כי לובלסקי התחייב להעביר עד מיליון שקל לסגירת הגירעונות וההתחייבויות של העונה הנוכחית. מדובר בחוזה לחמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. תקציב הקבוצה יעמוד על כ-14 מיליון שקל. 

לובלסקי הוא סוכן שחקנים המתגורר בבלגיה ובעברו הוזכר כמי שאמור להיכנס כשותף בניהול הפועל פתח תקווה. קריספין, איש עסקים ששימש בצעירותו כמאמן במחלקות נוער שונות, זכור כמי שהגיע להפועל תל אביב יחד עם אמיר כבירי, אך עזב עוד לפני פתיחת העונה שעברה. תקציב הקבוצה 

מי שנחשב למועמד המוביל לאימון הקבוצה הוא זיו אריה, בעבר מאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב , עוזר מאמן בית"ר ירושלים בעונה האחרונה בדילה גורי הגיאורגית. בין השחקנים שסומנו כמועמדים להצטרף רבים ממחלקת הנוער הצהובה אותם מכיר אריה מקרוב, ביניהם מתן חוזז, רוסלן ברסקי ודן גלזר. כמו כן על הכוונת נמצאים ניסו קפילוטו, שון ויסמן ואעיד חבשי.


מתן חוזז. בין השחקנים שסומנו על ידי עכו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי