איינבינדר חתם ל-3 שנים בבאר שבע, תפנית: הובאן ימשיך

דן איינבינדר
דן איינבינדר | צילום: הפועל באר שבע האתר הרשמי

הקשר מצטרף לאלופה, שלא תשחרר את הרומני. מגעים עם אצילי שעשוי להחליף את בוזגלו. תורג'מן, אוחיון וסוארס צפויים לעזוב. בית"ר הגיבה: "רצינו שדן ימשיך, אך אין הצדקה לתשלום שכר החורג מגבולות התקציב השפוי"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע הודיעה היום (חמישי) באופ רשמי על החתמתו של דן איינבינדר לשלוש שנים. הקשר עבר את הבדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לשלוש שנים. איינבינדר היה מטרת הרכש העיקרית של הפועל באר שבע והמאמן ברק בכר סבור שהוא יוסיף אנרגיות לקבוצה. ההפתעה הגיעה מכיוונו של אובידיו הובאן, שהיה בדרך החוצה, אך כעת עשוי להמשיך בכל זאת בחוזה חדש, כך על פי מקורביו.


איינבינדר: "אני שמח מאוד להגיע לאלופה. לפני הכל, אני רוצה להודות לכל מי שקשור לבית"ר ירושלים – החל בבעלים, אלי טביב דרך הצוות המקצועי, אנשי המועדון, חבריי לקבוצה והאוהדים – הייתם לי בית חם ואוהב. עכשיו עומד בפניי אתגר גדול בהפועל באר שבע  ואעשה הכל כדי להצליח. טרנר הוא מקום שתמיד כיף לשחק בו, אני שמח שעכשיו הוא הופך להיות הבית שלי".


בתוך כך, בית"ר ירושלים הוציאה הודעה רשמית בנוגע לעזיבתו של השחקן: "בית"ר ירושלים מודה לקפטן הקבוצה בעונה החולפת, דן איינבינדר ומאחלת לו בהצלחה בהמשך הדרך.דן שחקן חשוב ומוערך, הבעלים והמועדון רצו לראות את דן ממשיך בשורות הקבוצה, אך מבינים את כוחות השוק ומבחינת מדיניות המועדון אין הצדקה לתשלום שכר החורג את גבולות התקציב הראוי והשפוי של המועדון והבעלים". שלא לציטוט אמרו גורמים בקבוצה: "
"מדובר באבידה גדולה. יכול להיות שאם הייתה הצעה אמיתית, אפילו בפחות כסף הוא היה נשאר".


הובאן בן ה-33 הוא אחד השחקנים האהובים בבאר שבע. הוא מסיים חוזה בן שלוש שנים ונראה היה בדרך החוצה, אך כעת דברים השתנו. סוכנו של איינבינדר, אבי נמני, הוא זה ששכנע את אנשי באר שבע להמשיך עם הקשר הרומני אותו הוא גם מייצג. גם לחץ הקהל תרם להחלטה.  



דן איינבינדר. מצטרף לאלופה (הפועל ב
דן איינבינדר. מצטרף לאלופה (הפועל ב"ש, האתר הרשמי)


במקביל, האלופה ממשיכה במאמציה לצרף גם את עומר אצילי כמחליפו של מאור בוזגלו, שלא ימשיך בקבוצה. על קשר גרנאדה מופעלים לחצים כבדים מצד באר שבע ובין הצדדים מתנהלים מגעים. גם מצד מכבי תל אביב ומכבי חיפה נמצאות בתמונה. בימים האחרונים ניהלו השחקן, משפחתו ומקורביו שיחות וההערכה היא שבתחילת השבוע יודיע אצילי לסוכניו היכן בחר לשחק והמגעים יתפסו תאוצה.


אצילי שיחגוג בקיץ 24 שיחק תשעה משחקי ליגה במדי גרנאדה, שירדה לליגה השנייה בספרד. גורמים בבאר שבע העריכו שההתלבטות העיקרית של הקשר היא בינם לבין מכבי תל אביב, וזאת למרות הרצון העז של מכבי חיפה לצרף את השחקן.



לחצים כבדים על אצילי (גראנדה, רשמי)


אם אצילי יגיע לבאר שבע, יגברו הסיכויים שמיהאי קורהוט ימשיך במועדון, שכן הקבוצה לא תצטרך להחליף את בוזגלו בשחקן זר. סוכנו ההונגרי של קורהוט שהה השבוע בישראל ונפגש עם אנשי באר שבע שהבטיחו לו תשובה בימים הקרובים לגבי מימוש האופציה. קורהוט עצמו מעוניין להמשיך בבאר שבע. מי שעשוי לעזוב הוא וויליאם סוארס, שבבאר שבע יחפשו קבוצה שתקלוט אותו כדי לא לחרוג ממכסת הזרים. 


הבעלים אלונה ברקת מסרבת בשלב זה למכור את להשאיל את הקשר וובה בראון, שמבוקש במכבי נתניה, אך ייתכן שתשתכנע בהמשך. לעומתו, מתן אוחיון ובן תורג'מן, שלא נמצאים בתכניות המקצועיות של ברק בכר, עשויים לקבל הודעה לחפש לעצמם קבוצה חדשה. 



יוסיף אנרגיות לאלופה. דן איינבינדר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי