בהפועל חיפה ממתינים לתוצאות הבדיקה של יוסי דורה

יוסי דורה. האזינו לראיון
יוסי דורה. האזינו לראיון | צילום: ערן לוף

הקשר הוותיק מתקשה להחלים מהפציעה בברכו. חיפושים אחר שוער, בלם אחורי וקשר זרים נמשכים

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה מתכוונים להגביר את המגעים לצירוף שחקנים לעונה הבאה לאחר ההודעה הרשמית לפיה ניר קלינגר ישמש כמאמן הקבוצה.

כזכור, בין יואב כץ ונקלינגר נוהלו מספר שיחות לגבי הנושא ונראה כי בימים הקרובים תצא ההודעה. בין השאר הבטיח כץ כי ינסה להמשיך ולהשאיר את הקשר דור פרץ שהושאל ממכבי תל אביב וייעשה הכל בכדי להשאיר את הקשר חנן ממן שמבוקש גם בקריית שמונה. מעבר לזה נראה כי הבלם ניסו קפילוטו והמגן חיים מגרלשווילי ימשיכו בקבוצה לאחר שסיכמו את תנאיהם. סוכנו של קפילוטו, גלעד קצב שוחח עם ראשי חיפה ולמרות שחלה התקדמות במשא ומתן, בשלב טרם חתם השחקן רשמית במועדון.

בשלב במועדון מתכוונים להתחזק בשלוש עמדות מרכזיות. המשא ומתן התקוע מול פיט פלטהאוזן מאלץ את הקבוצה למצוא שוער. גם בלם אחורי על הכוונת כשהחיפושים הם אחר בלם זר. גם בעמדת הקשר האחורי ייעשה מאמץ למצוא חיזוק לאחר  שחרורו של הברזילאי ז'וליו סזאר וגם הפורטוגלי ברונו פיניירו שיכול לשחק גם ככל הנראה לא ימשיך בעונה הבאה.

בחיפה גם ממתינים לתוצאות הניתוח של הקשר יוסי דורה. דורה שנפצע בחודש נובמבר בשנה שעברה במשחק אימון מול עירוני נשר ולא חזר לשחק עד לסיום העונה. הקשר יעבור ניתוח נוסף בעוד שלוש שבועות שיקבע את גורלו. אם דורה לא יוכל לחזור למגרשים אז בחיפה יחפשו אופציות בעמדות אחרות לעמדת הקשר האחורי. הקשר הוותיק עשוי לקבל תפקיד מקצועי במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי